Pečat Vipavske doline

V podjetju Vipava 1894 ob spodbudnih rezultatih poslovanja zaključujejo enoletni projekt promocije kakovostnih in vrhunskih vin vinorodnega okoliša Vipavska dolina. Ocenjujejo, da so 350.000 evrov dobro vložili in dosegli cilj - povečati poznavanje teh vin in doline, iz katere prihajajo.

Klavdij Skrt in Joško Ambrožič sta z rezultati zadovoljna
Klavdij Skrt in Joško Ambrožič sta z rezultati zadovoljna  

VIPAVA> Za podjetje Vipava 1894 bo letošnje leto kljub težkim gospodarskim razmeram glede na pričakovane rezultate dokaj uspešno. Prihodki bodo višji, ali bodo poslovno leto lahko zaključili brez izgube, pa še ne povedo. “S poslovnimi rezultati smo zadovoljni, saj ocenjujemo, da bomo prihodke tako v mlekarskem kot v vinarskem delu povišali za 15 do 20 odstotkov. Na tržišče smo dali štiri izdelke iz bio programa, Nanoški sir je na evropski ravni dobil certifikat živila z zaščiteno označbo porekla, uspešni smo bili s promocijo na tujih tržiščih, zdaj pa zaključujemo prvi skupni promocijski projekt za dvig prepoznavnosti in pospeševanje prodaje kakovostnih in vrhunskih vin vinorodnega okoliša Vipavska dolina,” pojasnjuje razloge za zadovoljstvo direktor Joško Ambrožič. Enoletni projekt bo stal 350.000 evrov, približno dve tretjini bo prispevala EU prek Kmetijskega sklada za razvoj podeželja.

Prvi rezultati projekta, v katerem je ob podjetju Vipava 1894 in Kmetijski zadrugi Vipava sodelovalo več kot 20 vinogradnikov iz vse Vipavske doline, ki oddajajo grozdje za kakovostno in vrhunsko vino, so že merljivi. “Izpeljali smo štiri strokovna izobraževanja s priznanimi strokovnjaki, sedem okroglih miz za različne ciljne skupine, imeli smo več predstavitev, organizirali smo družabne dogodke in z različnimi komunikacijskimi akcijami dosegli okrog 300.000 uporabnikov. Z degustacijami je vina iz Vipavske doline poskusilo 15.000 ljudi,” navaja vodja marketinga v podjetju Matjaž Trošt. Učinki večje prepoznavnosti blagovne znamke Vipavska vina se po podatkih vodstva kažejo tudi v boljši prodaji. “V prvih enajstih mesecih smo dosegli 25-odstotno povečanje realizirane cene, kar pomeni, da smo povečali prodajo vin višjega cenovnega razreda, spodbudili smo tudi dodatno povpraševanje kupcev, od velikih trgovcev do hotelirjev,” dodaja direktor komerciale Klavdij Skrt. V podjetju se nadejajo, da bodo v prihodnjem letu podoben projekt izpeljali za blagovno znamko Nanoški sir, pripravljajo pa tudi aktivnosti za zaščito vina vipavec.

AT


Najbolj brano