Ne bodo šefi, a plače ostanejo

V treh mesecih naj bi novogoriška mestna uprava začela delovati po novem sistemu. Namesto šestih oddelkov (in s tem načelnikov) bo imela le tri, kdo bo vodil te oddelke, pa bo jasno po enem letu, saj bodo sprva oddelki imeli le vršilce dolžnosti.

V treh mesecih naj bi novogoriška mestna uprava začela delovati po novem sistemu Foto: Leo Caharija
V treh mesecih naj bi novogoriška mestna uprava začela delovati po novem sistemu Foto: Leo Caharija

NOVA GORICA> Po reorganizaciji bo mestna uprava ohranila oddelke za družbene dejavnosti, za gospodarstvo, oddelka za okolje in prostor ter onega za infrastrukturo bodo združili, oddelek za finance bo postal del urada direktorja, oddelek za splošne zadeve pa bodo ukinili. Novosti bosta predvsem glavna pisarna, kjer naj bi stranke na enem mestu dobile vse informacije in storitve uprave, in projektna pisarna s podrejeno službo za investicije, ki naj bi imela pregled nad vsemi projekti občine. Oboje pa bo prav tako del urada direktorja, pri čemer direktor z reorganizacijo dobiva večja pooblastila.

Odloku, potrebnem za ta korak, ki ga je mestni svet pred dnevi dokončno potrdil brez razprave, bo sledil novi akt o sistematizaciji delovnih mest in v treh mesecih naj bi zaposlene v občinski upravi razporedili na nova mesta. Uvodoma naj ne bi na novo zaposlovali, župan Matej Arčon razlaga, da bo zaposlenih pravzaprav manj, ker občinski redarji in inšpektor prehajajo pod skupno upravo mestne občine in občine Brda. Tudi če bo potem manj načelnikov, pa ne bodo zdajšnji načelniki “stali” nič manj. Kot pojasnjuje direktorica občinske uprave Vesna Mikuž, zaradi zakonodaje ni možno nižati plače načelniku, ki nima več tega naziva. Treba pa mu je najti ustrezno delovno mesto.

Kdo bo v bodoče vodil predvidene tri nove oddelke uprave, pa bo dokončno znano čez leto dni. Sprva bodo vse tri vodje zaposlili kot vršilce dolžnosti, potem pa videli, kako se bo obneslo, pravi Mikuževa.

AMBROŽ SARDOČ


Najbolj brano