Mreža MATIjA: en klic za pomoč

Starejši, ki bi radi izvedeli, kdo je danes dežurni zdravnik, kdo v bližini nudi hišna opravila ali kakšno drugo koristno informacijo, lahko odgovor dobijo takoj, z enim klicem na brezplačno telefonsko številko 080/10-10. Storitev je uvedla neprofitna Mreža aktivnosti, trženja, informiranja in asistence (MATIjA).

Starejši, ki bi radi izvedeli, kdo je  danes dežurni zdravnik, kdo v bližini nudi hišna opravila ali kakšno drugo koristno informacijo,  lahko odgovor dobijo z enim klicem na brezplačno telefonsko številko 080/10-10
Starejši, ki bi radi izvedeli, kdo je danes dežurni zdravnik, kdo v bližini nudi hišna opravila ali kakšno drugo koristno informacijo, lahko odgovor dobijo z enim klicem na brezplačno telefonsko številko 080/10-10 

NOVA GORICA> Na prvi predstavitvi mreže MATIjA na Primorskem je predsednik upravnega odbora Skupnosti socialnih zavodov Slovenije Boris Koprivnikar poudaril potrebo po tovrstni ponudbi, saj je vse več starejših odvisnih od organizirane pomoči. “S klicem na našo številko 080/10-10 bodo dobili informacije o iskanih storitvah v domačem okolju, recimo kdo je danes dežurni zobozdravnik v Novi Gorici ali pa kdo v okolici nudi manjša hišna popravila,” je ilustriral koncept delovanja mreže.

Lokalni ponudniki na enem mestu

Ta povezuje in podpira prostovoljske in druge nevladne organizacije ter ponudnike storitev in blaga za starejše, zlasti iz lokalnega okolja. Osnova platforme so koristne informacije za registrirane uporabnike in organizacije, ki se zbirajo v informacijskem sistemu in brezplačno posredujejo na njihovi telefonski številki. “Aktivno podpiramo sodelovanje prostovoljskih in drugih nevladnih organizacij, inštitutov, zbornic, izvajalskih združenj, ministrstev ter zavodov in podjetij iz javne in zasebne sfere, ki starejšim nudijo informacije, pomoč, storitve ali blago,” dodaja.

Za starejše je rešitev telefon, ne internet

“Pozitivni odzivi, dragocena podpora in številni predlogi, ki nam pomagajo izboljševati platformo, kažejo, da smo našli inovativen in vzajemno koristen način sodelovanja, ki, še posebej v teh kriznih časih, izboljšuje dostopnost pomoči starejšim in zmanjšuje njihove stroške. Je kot Google, Facebook in eBay na enem mestu, dostopen z enim klicem,” o odzivih pove Koprivnikar. Trenutno beležijo med dvesto in tristo klici na dan, v prihodnje pa si obetajo 10.000 klicev v enem dnevu. ANA CUKIJATI


Najbolj brano