Fama bo dobiček namenila za investicije

Vipavska trgovska družba Fama je lani ustvarila skoraj 18 milijonov evrov prihodkov prodaje, kar je osem odstotkov več kot v predhodnem letu. Ustvarjenega dobička pa tako kot v vseh 22 letih obstoja tudi tokrat ne bodo delili.

Vipavska trgovska družba Fama ustvarjenega dobička tudi letos ne bo delila, ampak ga bo na menila na investicije Foto: Primož Brecelj
Vipavska trgovska družba Fama ustvarjenega dobička tudi letos ne bo delila, ampak ga bo na menila na investicije Foto: Primož Brecelj

VIPAVA> Dobiček bodo namenili za nove investicije, je danes povedal direktor in solastnik družbe Aleksander Lemut.

“Ta dosežek je še večji, ker je bila rast prodaje že v letu 2011 za 11 odstotkov večja. Očitno se potrošniki v pogojih gospodarske krize vedno bolj odločajo za obisk manjših podeželskih marketov. Podjetje ima namreč dva nakupovalna centra v Vipavi in Sežani ter 19 marketov v manjših krajih po celotni Primorski,” je povedal Lemut.

V letu 2012 je družba za investicije namenila 175.000 evrov, še nekaj dobička iz zadnjega trimesečja pa bodo porabili za letošnje naložbe. Lemut načrtuje, da bodo letos odprli vsaj dve manjši podeželski trgovini, pripravljeni pa so tudi štirje večji projekti, ki jih bodo začeli uresničevati ob primernem času.

“Realizacija projektov je v prvi vrsti odvisna od pozitivnega odgovora bank. Še posebno pa od tega, ali bo vlada in politika uspela zagnati nov investicijski cikel in bo gospodarstvo v družbi postavljeno na temeljno mesto prizadevanj za izhod iz krize,” je poudaril direktor Fame.

V preteklem letu je bila največja pozornost namenjena iskanju notranjih rezerv. Lemut je povedal, da so uspeli oddati vse proste poslovne prostore novim najemnikom ali novim dejavnostim. Odprta sta bila dva nova podeželska marketa v Knežaku in Ozeljanu, popolnoma pa so obnovili market v Bukovju.

Lani se je tudi bistveno povečal obseg izvoza v sosednjo Italijo. Tudi drugače je bila veleprodaja uspešna, število kupcev je naraslo na 590, rast prometa te dejavnosti pa je bila 8,7-odstotna. Še boljše rezultate pa je omejevala nelikvidnost in padec prodaje na področju gostinstva v regiji.

Vodstvo primorske trgovske družbe načrtuje, da se bo prodaja v letošnjem letu povečala za 3,8 odstotka.

STA


Najbolj brano