Expomego: prvi odzivi so dobri

Je bil nastop na sejmu uspešen? Bo prinesel posle? Upati je tako, o učinkih sodelovanja na pravkar zaključenem sejmu Expomego v Gorici pravijo v novogoriški obrtni zbornici, ki je podjetjem pomagala predstaviti se na sejmu. V posameznih podjetjih pravijo, da bodo učinki nastopa vidni kasneje, so pa na splošno zadovoljni s tem, kar ta nudi.

GORICA, NOVA GORICA >“Sejem je presegel naša in pričakovanja podjetnikov,” ocenjuje sekretarka Območne obrtno-podjetniške zbornice Nova Gorica (OOZ) Boža Loverčič Špacapan. Zbornica, ki z italijanskimi organizatorji Expomega sodeluje že več let, se je letos posebej vključila v pripravo dogodka, ki se je na goriško sejmišče vrnil po dveh letih premora. Na koncu je slovenske razstavljalce prosila za odziv in ... “Mislim, da ga ni udeleženega podjetja, ki se prihodnje leto ne bi vrnilo na sejem,” o izidu pravu Loverčičeva.

Še več prostora bi si želeli

Povratek napoveduje denimo kovinar Borut Volk, samostojni podjetnik in ustanovitelj novogoriškega podjetja VI-RO, ki posluje zlasti s končnimi potrošniki. Kot pravi, bo resda šele čez čas lahko ugotovil, kaj je nastop na sejmu prinesel. Povedal je tudi, da je bilo letos manj obiskovalcev kot v preteklosti, ko se je v Gorici predstavil že dvakrat, in dodal, “da ljudje niso prav vedeli, kaj točno se bo tam razstavljalo.” A hkrati meni, da se bo v spremenjenem terminu ponovno oživeli sejem še prijel. In Volk bo tedaj poleg, kajti prejšnja leta se mu je to obrestoval in mu prineslo precej naročil.

Po besedah Loverčičeve so v udeleženih primorskih podjetjih izrazili željo, da bi jim v prihodnje na Expomegu rezervirali še več razstavnega prostora kot letos, ko so na voljo imeli dobrih 400 kvadratnih metrov. In v OOZ, ki je tudi izposlovala ugodne pogoje za udeležbo ter potem poskrbela za vse formalnosti, bodo podjetjem skušali ustreči. “Upam tudi, da bodo iz tega sledila naročila, nove naveze, posli,” pa dodaja sekretarka zbornice.

Na Expomegu je nastopilo 27 podjetij s severne Primorske ter 70 ponudnikov turističnih in gostinskih storitev. OOZ je poziv k udeležbi poslala interesentom na vsem tem območju in kot pravi Loverčičeva, so prostor za predstavitev podjetij hitro zapolnili. Odzvale so se družbe iz različnih panog in šlo je za vse od samozaposlenih do večjih firm. Obenem je OOZ k sodelovanju pritegnila občine in turistične organizacije, ki so po besedah sekretarke zbornice skupaj postavile stojnice na približno 200 “kvadratih” in nato iskala ponudnike.

Izjemna reklama

Kaj od naštetega se bo zgodilo, sicer tudi Nataša Mikulin, direktorica novogoriškega podjetja Jung, avtoodpada in prodajalca rezervnih delov, še ne more vedeti. Po prvem nastopu družbe na splošnem sejmu v Gorici, kjer se lahko predstavijo zelo raznoliki ponudniki, pa je povedala, da je to bila izjemna priložnost za promocijo na trgu v bližnjih predelih Furlanije, na katerega tudi ciljajo.

“Za nastop smo se odločil, ker imamo vse več italijanskih kupcev in nas Italijani dejansko ne poznajo. Sejem pa je primerna priložnost, da se predstaviš tako našim kot italijanskim strankam,” pravi Mikulinova. Pohvalila je zbornico, ki je dosegla ugodne pogoje za nastop: “Zato je bila odločitev za ta korak toliko lažja.”

V podjetju so se po besedah direktorice na ta način želeli predstaviti predvsem možnim strankam iz Italije. Pri tem pa ne gre le za kupce avtodelov, s katerimi, pravi Mikulinova, med drugim že zalagajo kar nekaj italijanskih trgovin, ampak za ljudi, ki bo radi kam odpeljali odsluženo vozilo. Jung namreč od lani izdaja tudi v Italiji veljavna potrdila o uničenju vozil. Tega po Italijani niso vedeli, je povedala sogovornica.

AMBROŽ SARDOČ


Najbolj brano