Elektriko bo Primorcem odslej prodajala E3

Če izpustimo videz računov in nove kontakte, se za dobršen del odjemalcev elektrike na Primorskem nič ne bo spremenilo. Tako v družbah Elektro Primorska in E3 pravijo o najbolj opaznih posledicah prenosa dela dejavnosti s prve na drugo družbo. Nakup in prodajo elektrike namreč prevzema E3.

Družba Elektro Primorska bo poslej le upravljala  distribucijsko omrežje,  elektriko pa bo odjemalcem prodajala njena hči, družba E3   Foto: Ambrož Sardoč
Družba Elektro Primorska bo poslej le upravljala distribucijsko omrežje, elektriko pa bo odjemalcem prodajala njena hči, družba E3  Foto: Ambrož Sardoč

NOVA GORICA>Do ločitve dejavnosti nakupa in prodaje električne energije od upravljanja z elektroenergetsko infrastrukturo je prišlo po direktivi Evropske unije. “Vsa dejavnost trženja električne energije prehaja z matične Elektro Primorska na našo družbo,” je povedal direktor leta 2004 ustanovljene družbe E3 Stanko Ciglarič.

V prvih devetih mesecih je družbo Elektro Primorska zapustilo 4467 odjemalcev.

Za več kot 100.000 gospodinjskih in 9000 poslovnih odjemalcev Elektra ne bo sprememb. “Nasledili bomo vsa pogodbena razmerja z odjemalci - tem ne bo nič treba narediti. Sprememb ne bo niti pri elektronskih storitvah. Le na položnicah bosta novo ime in logotip družbe, nova bo spletna stran z informacijami. Stranke smo že obvestili,” pravi Ciglarič.

Cene elektrike brez sprememb

Cene elektrike naj bi ostale enake. Direktor E3 pa napoveduje nove uporabniške pakete in uvedbo storitev svetovanja za nekatera področja: “Smo dobavitelj energije, ki lahko strankam zagotavlja več. Že v tem trenutku nekaj sto uporabnikom na območju Nove Gorice prodajamo tudi toploto za ogrevanje in za nekatere poslovne procese.” Po Ciglaričevih besedah razmišljajo tudi o ponudbi in prodaji električne energije odjemalcem v sosednjo Italijo.

Prenos dela dejavnosti prinaša kar sprememb za družbo Elektro Primorska, ki bo poslej le upravljala distribucijsko omrežje. 29 zaposlenih bo prešlo v E3; v družbi Elektro Primorska bo potem nekaj manj kot 500 zaposlenih, v E3 pa 36. V Elektru bodo izpad prihodka po besedah zastopnika družbe Darija Vrabca skušali nadomestiti z bolj strukturiranim nakupom za prihodnje leto.

Informacije za odjemalce elektrike bodo poslej dosegljive na spletišču www.E3.si. Klicni center za prijavo okvar na omrežju se ne spreminja, (05/909-38-90), za reklamacije, vnos stanja na števcu ali informacije pa bo na voljo center E3 (05/909-38-00). Lokacije poslovalnic za zdaj ostajajo iste.

Hči naj odloči, ali želi partnerja

Elektro naj bi tudi še ostalo edini lastnik E3. “Hčerinska družba se bo morala sama odločati, ali potrebuje partnerja oziroma sodelovanje. Ta za zdaj ni predviden, bo pa E3 - glede na poslovanje - preučila, kakšne so možnosti za lastniški vstop ali širitev prek partnerja,” pravi Vrabec. Ciglarič dodaja, da je povezovanje z drugimi podjetji vselej opcija, a pogovorov o tem še ni bilo.

Tudi Fukušima oklestila dobiček

Direktor E3 je še povedal, da bo družba letos poslovala pozitivno. Take so tudi napovedi “matere”. Zastopnik Elektra ocenjuje, da bo dobiček manjši od načrtovanega. Oklestile so ga zaostrene gospodarske razmere in nepredvideni dogodki v Fukušimi. Elektro pa se mora spoprijemati tudi s plačilno nedisciplino. Neplačnikov je letos več kot v preteklosti. AMBROŽ SARDOČ


Najbolj brano