Kličite direktne telefonske številke, ne centralo

Veliko bralcev opozarja, da naročanje po telefonu na pregled v kateri koli specialistični ambulanti v obeh primorskih regijskih bolnišnicah ne deluje. Telefonski centrali v obeh zavodih naj bi bili nenehno zasedeni. Nekateri omenjajo, da tudi naročanje v elektronski obliki ne deluje. V obeh bolnišnicah to zanikajo in zatrjujejo, da se lahko bolniki naročijo osebno, pisno, po telefonu in po spletu.

V izolski bolnišnici naročanje poteka  v centralni službi, 
vendar tudi v nekaterih  posameznih  dejavnostih, zato je na 
voljo  vrsta telefonskih številk.    Foto: Zdravko Primožič/Fpa
V izolski bolnišnici naročanje poteka v centralni službi, vendar tudi v nekaterih posameznih dejavnostih, zato je na voljo vrsta telefonskih številk.  Foto: Zdravko Primožič/Fpa

V obeh bolnišnicah poudarjajo, da se je treba po telefonu naročiti neposredno na za to namenjene direktne telefonske številke, ne pa prek centrale.

Tako v izolski kot tudi v šempetrski bolnišnici poteka naročanje od ponedeljka do petka, ob za to določenih urah. Navodila, urniki naročanja in telefonske številke so objavljeni tudi na spletnih straneh bolnišnic. Obe spoštujeta vse za to določene predpise o načinu naročanja, čakalnih vrstah in vodita čakalne sezname. V čakalno vrsto bolnike umestijo glede na označeno stopnjo nujnosti na napotnici (hitro v času do treh mesecev, redno pa skladno s čakalnimi dobami za posamezno storitev).

Bolnišnica Izola

V izolski bolnišnici (SBI) je urejeno centralno naročanje v centralni službi, ki je za to posebej označena, če bolnik pride osebno. Naročiti pa se je mogoče tudi po telefonu, pisno s pismom in v elektronski obliki.

Bolniki z oznako nujno (zanje predpisi določajo, da morajo biti sprejeti takoj oziroma najkasneje v treh dneh), se ne uvrščajo v čakalne vrste. V SBI zagotavljajo, da so vsi ti primeri sprejeti v 24 urah v urgentnem centru.

Vsi, ki se naročajo po elektronski poti, morajo v petih delovnih dneh dostaviti še papirnato napotnico, ki so jo dobili pri svojem zdravniku. Napotnico lahko pošljejo po pošti ali prinesejo osebno. Šele po prejemu napotnice so uradno uvrščeni v čakalni seznam. Če napotnice ne dostavijo v petih dneh, pa bolnika, ki se je naročil po telefonu ali spletu, izbrišejo iz čakalnega seznama, saj je napotnica uradna “vstopnica” v čakalno vrsto.

Elektronsko naročanje poteka tako, da mora bolnik (ali svojec) v brskalnik vtipkati naslov sb-izola.si in v zavihku “naroči pregled ali preiskavo” izbrati želeno zdravstveno storitev. Nato je treba vpisati vse zahtevane podatke, ki so označeni z rdečo barvo.

Naročanje po telefonu poteka za vsak sklop posameznih zdravstvenih storitev posebej. Od ponedeljka do petka od 9. do 13. ure se lahko naročite za več ambulant: za kirurgijo (telefon 05/66-06-374), za interno medicino (telefon 05/66-06-284), v dispanzer za ženske in za ginekološke specialistične ambulante (telefon 05/66-06-386), za pediatrijo (telefona 05/66-06-150), za radiologoijo (na telefonski številki 05/66-06-442 in 05/66-06-432), za nuklearno medicino (telefon 05/66-06-425), za otoralingologijo (telefon 05/66-06-336) in za okulistiko, kjer se je urnik naročanja nekoliko drugačen - od 7. do 13. ure na telefonsko številko 05/66-06-353.

Naročanje je mogoče tudi pisno, po pošti. V tem primeru je treba na napotnico napisati še osebno telefonsko številko, kjer je bolnik dosegljiv. Pisno naročilo je treba poslati na naslov Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola. Vsakdo se lahko naroči tudi osebno v centralni službi za naročanje. Le za radiologijo in ginekologijo poteka naročanje na posebej za to urejenih okencih ob teh ambulantah oziroma dejavnostih.

V SBI se te dni lotevajo urejanja še enega dodatnega parkirišča za bolnike, in sicer nasproti glavnega vhoda na južni strani stavbe. Porušili bodo dve montažni baraki, zravnali teren in nasuli pesek. Vzdolžna ploščad bo sprejela približno 200 avtomobilov. S koprskim in izolskim županom se že dogovarjajo za podaljšanje avtobusne proge do glavnega vhoda, kjer bodo uredili postajališče. Manjši avtobusi bodo lahko vozili mimo zapornice do glavnega vhoda, obračali pa bodo na predvidenem krožišču pred transfuzijsko postajo. Tako bolnikom ne bo treba več pešačiti tako daleč.

Bolnišnica Šempeter

V šempetrski bolnišnici je urejeno centralno naročanje na informacijskem pultu na polikliniki. Bolniki se lahko naročijo od ponedeljka do petka od 8. do 12. ure na telefonski številki 05/33-01-006 in 05/33-01-007.

Nujne primere sprejmejo v 24 urah v urgentnem centru. Naročite se lahko osebno na informacijskem pultu v za to predpisanem času, lahko pa oddate napotnico v poseben nabiralnik pri informacijskem pultu. Naročila so možna tudi po telefonu in v elektronski obliki, pri čemer je treba izpolniti elektronski obrazec. Povratno informacijo prejme pošiljatelj takoj, potrdilo naročila pa naslednji dan. Uvrsti pa se v čakalno vrsto in prejme termin šele, ko bolnišnici dostavi originalno napotnico, kar mora storiti najkasneje v petih dneh. Pošljete pa lahko tudi pisno prijavo po pošti, in sicer na naslov Splošna bolnišnica dr. Franca Derganca Nova Gorica, Ulica padlih borcev 13 A, 5290 Šempeter pri Gorici.

Posebej je urejeno naročanje v ginekološke ambulante in dispanzer ter poteka v okviru ordinacijskega časa, naročanje sprejemajo tudi po telefonu 05/33-01-191. Za radiologijo (računalniško tomografijo - CT, magnetno resonanco, rentgen in mamografijo) sprejemajo naročila od ponedeljka do petka od 8. do 12. ure, tudi po telefonu 05/33-01-050.

V primeru, da naročeni bolnik v terminu, ki ga prejme, ne more priti na pregled ali poseg, mora to sporočiti najkasneje v 14 dneh pred opredeljenim datumom. Če to sporočite po telefonu, morate nato poslati še pisno opravičilo. Če gre za nenadno ovir in je razlog utemeljen zaradi nepredvidljivega ali neodložljivega dogodka, mora to bolnik v pismu utemeljiti v 15 dneh od datuma načrtovane storitve.

JASNA ARKO


Najbolj brano