“Ni je boljše promocije turistične destinacije kot vino”
Sobota
28. 05. 2016, 18.00
, posodobljeno: 02. 11. 2017, 20.15
Vinarji slovenske Istre iščejo način, da bi zaščitili svojo avtohtono sorto - refošk. Od tega ne bi imeli korist le oni, pač pa bi prispevali k ovrednotenju celotne turistične destinacije. “Če je turist zaprt v hotelu v Portorožu, več kot tri dni tam res nima kaj početi,” je izpostavil Nevio Pucer,...
KOPER
>
“Ni boljše promocije turistične destinacije, kot je to lahko vino. Sama prihajam iz Dolenjske in simbol te pokrajine je zagotovo ...
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop
1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob.
Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.