Mobilne Primorske novice po vaši meri

Časopisno založniška družba Primorske novice je izdala novo mobilno aplikacijo - Primorske novice, ki je prva novičarska aplikacija na slovenskem trgu, ki članke združuje v vsebinske sklope, s tem pa bralcem omogoča individualno nastavitev prikaza vsebin in personalizacijo naročniškega paketa. Projekt izdelave native mobilne aplikacije za obe platformi (Android in iOS) ter izdelava lastnega plačilnega zidu zagotovo sodi med tehnološko zahtevnejše projekte zadnjega obdobja družbe Primorske novice.

Ob prvi namestitvi aplikacije in registraciji imajo vsi bralci na 
voljo 30-dnevni brezplačen promocijski dostop.
Ob prvi namestitvi aplikacije in registraciji imajo vsi bralci na voljo 30-dnevni brezplačen promocijski dostop.  

> Aplikacija Primorske novice bralca na preprost, hiter ter kakovosten način informira o aktualnih dogodkih. Združuje pregled časopisa v PDF obliki, ki ga na pametnih telefonih in tabličnih računalnikih lahko prebirate že večer pred izidom, ter spletnih vsebin, ki se v aplikaciji osvežujejo neprekinjeno. Prehajanje med digitalno in tiskano izdajo je preprosto in hitro.

Aplikacija prinaša izbor najpomembnejših regionalnih in globalnih vsebin kjerkoli in v vsakem trenutku. Uporabniki lahko izbirajo med več ponujenimi vsebinskimi naročniškimi paketi. Poleg dnevnega dostopa so na voljo štirje paketi: Osnovni, Regionalni, Modri in Popolni. Znotraj paketov pa je bralcu omogočena dodatna izbira vsebinskih segmentov.

Družba Primorske novice sočasno z uvedbo mobilne aplikacije vzpostavlja nov, enoten način obravnavanja različnih novičarskih platform. Do zdaj so bile spletne vsebine prosto dostopne, medtem ko so bile tiskana izdaja in vsebine v mobilni aplikaciji plačljive. Uvedba enotnega uporabniškega računa je zahtevala tudi vpeljavo plačilnega zidu (paywalla) na strani primorske.si. S tem stopamo v korak s preostalimi slovenskimi in svetovnimi dnevniki, ki so se že pred nami odločili, da zaščitijo svoje avtorske pravice in da tako med bralci utrdijo zavedanje, da je verodostojna informacija dobrina, ki ne more biti brezplačna. Z uvedbo enotnega uporabniškega računa družba Primorske novice enakovredno vrednoti uredniške vsebine, ne glede na to, na kakšen način bralci do njih dostopajo.

Bralci mobilne aplikacije Primorske novice lahko izbirajo med desetimi vsebinskimi sklopi. Pri tvorjenju paketov se lahko odločajo o izboru regije (območja) in izboru prilog. Omogočena je tudi personalizirana nastavitev rubrik. V aplikaciji bralci lahko spremljajo dnevni horoskop, svoje astrološko znamenje pa si nastavijo tako, da bo vedno prvo med znamenji. V prispevkih si bralec lahko ogleda galerije fotografij in video vsebine, preprosto je iskanje s ključnimi besedami. Na najnovejše in najpomembnejše informacije bodo opozarjala potisna obvestila. Izdaje v PDF obliki si lahko bralci shranijo za morebitno kasnejše branje na lokacijah brez spletne povezave. Omogočeno pa je tudi preprosto deljenje v socialna omrežja in prek elektronske pošte. Pomemben del projekta je tudi uvedba enotnega uporabniškega računa, ki predstavlja skupno vstopno točko do spletnega mesta in mobilne aplikacije. Aplikacija Primorske novice je brezplačna in je na voljo za operacijska sistema iOS in Android. Ob prvi namestitvi aplikacije in registraciji imajo vsi bralci na voljo 30-dnevni brezplačen promocijski dostop. Kasneje pa bodo lahko v svojem naročniškem paketu izbirali med široko paleto vsebinskih sklopov, za mesečno naročnino od 6,99 evra dalje.

“V družbi se zavedamo hitrega tehnološkega razvoja in spremenjenih bralnih navad. Prisotnost založnikov s svojimi edicijami na vseh digitalnih platformah je tako še kako pomembna. Kot eden izmed manjših slovenskih založnikov pošiljamo na trg v tem trenutku najbolj napredno mobilno aplikacijo za pametne naprave. Mobilna aplikacija Primorskih novic prinaša veliko novosti. Od prilagodljivih vsebinskih sklopov in naročninskih paketov, do tehnoloških novosti ter povsem novega poslovnega modela monetiziranja digitalnih vsebin, ki ga Slovenija še ne pozna. Digitalni razvoj se je s tem šele začel, saj se svetovni trendi hitro spreminjajo. Založniki pa moramo biti še hitrejši pri uvajanju tehnoloških sprememb in prilagajanju vsebin novim bralnim navadam,” je ob izidu mobilne aplikacije povedal direktor družbe Rok Hladnik.

TANJA ROBIČ, Časopisni marketing


Najbolj brano