V reškem pristanišču v začetku leta 25-odstotna rast prometa

Reška luka je v prvem trimesečju na letni ravni zabeležila 25,7-odstotno rast prometa.

V reškem pristanišču za še boljše rezultate pogrešajo bolj 
kakovostne železniške povezave z osrednjo Evropo. Načrtujejo, da bodo kmalu kontejnerski terminal neposredno cestno 
povezali z reško obvoznico. Foto: Wikipedia
V reškem pristanišču za še boljše rezultate pogrešajo bolj kakovostne železniške povezave z osrednjo Evropo. Načrtujejo, da bodo kmalu kontejnerski terminal neposredno cestno povezali z reško obvoznico. Foto: Wikipedia

ZAGREB > Najboljše rezultate je izkazala pri tekočem tovoru, ki ga je bilo za 47 odstotkov več kot v začetku lanskega leta, za 24 odstotkov pa se se je okrepil tudi promet zabojnikov. Do konca leta bi lahko v luki dosegli za deset milijonov ton tovornega prometa.

V prvih treh letošnjih mesecih je celotni promet v reškem pristanišču presegel 2,23 milijona ton tovora, kar je za več kot četrtino boljši rezultat kot v enakem obdobju lani.

V luki pričakujejo, da bo letošnje leto lahko rekordno, tudi ko gre za promet zabojnikov, saj so do aprila letos zabeležili 42.287 kontejnerskih enot TEU, medtem ko so imeli lani 34.157 TEU. Zaenkrat je na kontejnerskem terminalu v Brajdici rekord iz leta 2008, ko so pretovorili 169.000 TEU.

Na naftnem terminalu v Omišlju so prepeljali več kot 1,1 milijona ton tekočega tovora, za razliko od prvega trimesečja lani, ko je pricurljalo 786.680 ton, so še objavili v reškem pristanišču. Trendi so dobri tudi za vse ostale tovore, razen splošnega tovora, pri katerem so zabeležili za pet odstotkov manjši promet.

Predsednik uprave Luke Reka Vedran Devčić je za današnji Novi list ocenil, da se bodo dobri rezultati nadaljevali tudi do konca leta ter da ni nedosegljiv niti cilj deset milijonov ton tovora. Posebej je zadovoljen zaradi povečanja prometa razsutega tovora za sedem odstotkov, ob tem pa je bilo največ žita in oljnic.

V reškem pristanišču za še boljše rezultate pogrešajo bolj kakovostne železniške povezave z osrednjo Evropo. Načrtujejo, da bodo kmalu kontejnerski terminal neposredno cestno povezali z reško obvoznico.

STA


Najbolj brano