V Avstraliji vložili prvo skupinsko tožbo proti Volkswagnu

Težavam nemškega proizvajalca avtomobilov Volkswagen zaradi škandala s prirejanjem izpustov škodljivih plinov ni videti konca. V Avstraliji so po poročanju časnika The Australian vložili prvo skupinsko tožbo lastnikov volkswagnov in audijev. Koliko jih pri tem sodeluje, v pristojni odvetniški pisarni niso razkrili.

Težavam nemškega proizvajalca avtomobilov Volkswagen 
zaradi škandala s prirejanjem izpustov škodljivih plinov ni 
videti konca.
Težavam nemškega proizvajalca avtomobilov Volkswagen zaradi škandala s prirejanjem izpustov škodljivih plinov ni videti konca.  

SYDNEY > Pričakovati je, da bi lahko v Avstraliji povračilo škode zahtevalo do 90.000 ljudi, poročanje današnje izdaje časnika The Australian povzema nemška tiskovna agencija dpa.

Volkswagnova podružnica v Avstraliji je že oktobra vpoklicala vsa vozila s sistemom, ki je poskrbel, da so bili izpusti okolju škodljivih plinov na uradnih testih nižji od dejanskih. Če se bo izkazalo, da je koncern kršil varstvo potrošnikov in zavajal kupce, mu grozijo večmilijonske kazni.

Odvetnik Charles Bannister iz pisarne Bannister Law, ki je vložila skupinsko tožbo, je dejal, da so Volkswagnova vozila zaradi manipulacij izgubila precej vrednosti. “Če vozilo enkrat dobi tako slab sloves, se je te stigme težko znebiti,” je dejal.

Volkswagen je pred tedni priznal, da je približno 11 milijonov vozil po vsem svetu opremil s sporno programsko opremo. Takrat so zagotovili, da gre izključno za vozila, opremljena z dizelskimi motorji tipa EA189, a so nato sporočili, da preiskuje še en tip dizelskega motorja, ki bi prav tako lahko imel sporno programsko opremo.

Gre za zgodnje verzije motorja EA288, ki so ga leta 2012 uvedli kot naslednika EA189. V Volkswagnu so sicer zagotovili, da aktualni dizelski motorji EA288 niso prizadeti.

Še ena slaba novica za Volkswagen je že v ponedeljek prišla iz ZDA, saj je tamkajšnja zvezna agencija za zaščito okolja sporočila, da je Volkswagen računalniški program za zavajanje na uradnih izpušnih testih vgradil tudi v avtomobile z močnejšimi, trilitrskimi in šestcilindrskimi dizelskimi motorji, kot so audi quatro in porsche cayenne.

Volkswagen je te navedbe zavrnil.

STA


Najbolj brano