Število naročnikov na Charlie Hebdo po napadih poskočilo za 20-krat

Val solidarnosti do francoskega satiričnega tednika Charlie Hebdo, ki je sledil januarskemu terorističnemu napadu na prostore časnika v Parizu, je prinesel več kot 200.000 novih naročnikov. Pred napadom je bilo na Charlie Hebdo po navedbah tednika naročenih 10.000 ljudi, poročajo tuje tiskovne agencije.

Val solidarnosti do francoskega satiričnega tednika Charlie Hebdo, ki je sledil januarskemu terorističnemu napadu na prostore časnika v Parizu, je prinesel več kot 200.000 novih naročnikov. Foto: STA
Val solidarnosti do francoskega satiričnega tednika Charlie Hebdo, ki je sledil januarskemu terorističnemu napadu na prostore časnika v Parizu, je prinesel več kot 200.000 novih naročnikov. Foto: STA

PARIZ > Novi odgovorni urednik revije Eric Portheault je v torek povedal, da je časnik z naročninami dobil skoraj 14 milijonov evrov, saj naročnina v povprečju znaša 70 evrov. Ta denar bodo po njegovih besedah, ki jih povzema francoska tiskovna agencija AFP, namenili izključno za ohranitev časnika.

Charlie Hebdo je po napadu, v katerem je umrlo 12 ljudi, prejel tudi številne donacije. Te trenutno znašajo skupno 2,37 milijona evrov in bodo namenjene družinskim članom žrtev napada, je med drugim napovedal Portheault.

Če seštejemo dohodke od prodaje, naročnin in donacije, je satirični tednik, ki je imel doslej pogosto finančne težave, po napadu prejel 30 milijonov evrov.

Zgolj prva številka tednika po napadu, ki so jo natisnili v 7,3 milijona izvodih in je od 14. januarja naprodaj po tri evre, bi lahko časniku prinesla več kot deset milijonov evrov, če bodo prodali vse izvode. Pred napadom je bila naklada Charlie Hebdoja 60.000 izvodov, od tega so običajno prodali le polovico.

Naslednja številka revije bo izšla 25. februarja.

STA


Najbolj brano