Slovenska turistična ponudba zanimiva za nemške medije

Naravne lepote Slovenije, terme, turistične kmetije in kampi, aktivne počitnice v naravi ter kulinarika in vinarstvo so poželi zanimanje nemških medijev na nedavnih predstavitvah slovenske turistične ponudbe v Hamburgu in Münchnu.

Naravne lepote Slovenije, terme, turistične kmetije in kampi, aktivne počitnice v naravi ter kulinarika in vinarstvo so poželi zanimanje nemških medijev na nedavnih predstavitvah slovenske turistične ponudbe v Nemčiji. Foto: Petra Vidrih
Naravne lepote Slovenije, terme, turistične kmetije in kampi, aktivne počitnice v naravi ter kulinarika in vinarstvo so poželi zanimanje nemških medijev na nedavnih predstavitvah slovenske turistične ponudbe v Nemčiji. Foto: Petra Vidrih

MÜNCHEN, LJUBLJANA > Za Slovenijo je na obeh predstavitvah veljalo izjemno veliko zanimanje, so danes sporočili iz javne agencije Spirit.

Na srečanju v Münchnu je sodelovalo 53 predstavnikov medijev. Prevladoval je interes za aktivne počitnice v naravi, pa tudi za Ljubljano, sredozemsko obalo, terme in dogodke v letošnjem letu v Sloveniji. Prisotni so bili številni samostojni avtorji, specialisti za posamezne vsebine ter predstavniki medijev kot na primer revije Madame, Freundin, Frau im Spiegel, Active woman & style, Myself, pa tudi Focus in Gourmet Globe.

Vodič o Ljubljani

Poseben uspeh pogovorov v Münchnu je dogovor o izdaji samostojnega vodiča o Ljubljani založbe Reise Know-How avtorice Daniele Schetar-Köthe. Avtorica bo Ljubljano obiskala junija in v sodelovanju s Turizmom Ljubljana, izid vodiča je načrtovan za začetek prihodnjega leta.

Predstavitve v Hamburgu se je udeležilo 62 predstavnikov medijev, pokazali pa so interes za raznolikost slovenske turistične ponudbe. Številni predstavniki splošnih revij za potovanja, kot na primer Die neue Reiselust, so izkazali interes za zanimivosti za obisk Slovenije in posebnosti Slovenije na stičišču Alp, Sredozemlja in Panonske ravnine ter za lepote tako imenovanih ikon Slovenije, kot so Bled, Piran, Ljubljana, Lipica, Postojnska jama in druge.

Zanimanje za še neraziskane regije

Srečanja so se udeležili tudi predstavniki revij in spletnih izdaj GEO, ki so jih zanimale še neraziskane regije, pa tudi mediji s področja dobrega počutja, ki so pokazali zanimanje za terme, wellness, podeželje, turistične kmetije in kampe. Zanimanje je bilo tudi za kulinariko in vinarstvo, za golf v Sloveniji, utrdili pa so tudi stike z LGTB mediji.

Predstavništvo slovenskega turizma v Nemčiji je predstavitev Slovenije izvedlo v sodelovanju s predstavništvi izbranih turističnih organizacij in ponudnikov. Poleg slovenskega turističnega predstavništva so sodelovala tudi nacionalna predstavništva Španije, Škotske in Hrvaške, pa tudi regionalna predstavništva prekomorskega Miamija, domačega Hamburga in Spodnje Saške, dveh avstrijskih lokalnih turističnih organizacij in nemški organizator wellness potovanj Tour Vital.

Vodja predstavništva slovenskega turizma v Nemčiji Majda Rozina Dolenc je pojasnila, da so z rezultati obeh skupnih predstavitev sodelujočih v Hamburgu in Münchnu zelo zadovoljni. Tudi v prihodnje bodo po njenih besedah ohranili in sistematično izvajali samostojne predstavitve Slovenije in slovenske turistične ponudbe nemškim medijem.

STA


Najbolj brano