V Evropi bodo vpoklicali 8,5 milijona vozil

Nemški urad za motorna vozila je danes odredil obvezen odpoklic vseh volkswagnovih vozil, ki imajo nameščeno sporno programsko opremo, ki omogoča manipulacije na testiranjih izpustov škodljivih plinov. Gre za skupno 2,4 milijona vozil.

Nemški urad za motorna vozila je  odredil obvezen odpoklic 
vseh volkswagnovih vozil, ki imajo nameščeno sporno programsko opremo, ki omogoča manipulacije na testiranjih 
izpustov škodljivih plinov.
Nemški urad za motorna vozila je odredil obvezen odpoklic vseh volkswagnovih vozil, ki imajo nameščeno sporno programsko opremo, ki omogoča manipulacije na testiranjih izpustov škodljivih plinov. 

BERLIN > Volkswagen je predlagal, da bi se lastniki spornih vozil sami prostovoljno odločili za popravilo, vendar to za pristojni nemški urad ni dovolj in zahteva obvezni odpoklic vseh tovrstnih vozil, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Nemški avtomobilski koncern Volkswagen bo moral zaradi škandala z manipuliranjem testov izpušnih plinov izvesti največji vpoklic vozil v zgodovini podjetja - na servise bo moralo v Evropi kar 8,5 milijona vozil, so danes sporočili iz družbe. Ni pa še povsem jasno, ali ti programi delujejo na trgih in ali sploh kršijo tamkajšnje predpise. Zato tudi ni še povsem jasno, kakšna bo končna številka vpoklicev.

Novi šef koncerna Matthias Müller je prejšnji teden predlagal, da bi Volkswagen z odpoklicem spornih avtomobilov z dizelskimi agregati, ki nimajo ustreznih izpustov, začel šele januarja, vozila pa naj bi bila potem ustrezna do konca leta 2016.

S sporno opremo je opremljenih približno 11 milijonov vozil, od tega osem milijonov v Evropi. Največ je volkswagnov, okoli pet milijonov, med ostalimi so vozila drugih znamk koncerna, med drugim audi, seat in škoda.

Toda to očitno za nemške oblasti ni dovolj. Več podrobnosti o ukrepih Berlina za zdaj ni znanih, naj bi pa že kmalu o tem na novinarski konferenci spregovoril nemški minister za promet Alexander Dobrindt.

Nemški Bildt je poročal, da nemška vlada očitno izgublja potrpljenje z Volkswagnom, ki je s sporno programsko opremo za izogibanje testiranj zakuhal eno najhujših afer tako za podjetje kot tudi za nemško avtomobilsko industrijo. Škandal je že poskrbel za kadrovski cunami v Volkswagnu.

STA


Najbolj brano