Crocsi v rdečih številkah

Zgodovina kultne obutve crocs se je začela leta 2002, ko so trije bratje iz Kolorada dobili kanadski material, nekakšno peno, ki je izjemno lahka, hkrati pa odporna proti mikrobom. Inovativni material so poimenovali Croslite in iz njega začeli izdelovati obutev za vodne športe, poimenovano Beach. Od leta 2002 do leta 2009 so prodali več kot sto milijonov parov obutve, piše siol.net.

Od leta 2002 do leta 2009 so prodali več kot sto milijonov parov obutve crocs
Od leta 2002 do leta 2009 so prodali več kot sto milijonov parov obutve crocs 

NEW YORK > Leta 2006 se je podjetje povzpelo na borzo in s splavitvijo delnic pisalo zgodovino, vsaj v kontekstu obutvene industrije. Podjetje je bilo takrat vredno približno 160 milijonov evrov. Kot navaja Washington Post, na katerega se sklicuje siol.net, je podjetje na vrhuncu uspeha začelo vlagati v vzporedne posle, na primer v podjetje Jibbitz (to je izdelovalo okrasne elemente za crocse), preizkusili so se tudi na področju oblačil, tovarne od Japonske do Mehike so odpirali kot po tekočem traku.

A do leta 2008 je bilo podjetje globoko v rdečih številkah – samo to leto so namreč pridelali več kot 140 milijonov evrov izgube. Leta 2009 je vodenje podjetja prevzel John Duerden, mojster preobratov, ki je prišel iz podjetja Reebok. Zaprl je veliko tovarn, odpustil tretjino zaposlenih in leta 2012 je podjetju spet uspelo ustvariti skoraj 800 milijonov evrov prihodkov, piše siol.net.

A crocse je nato pogubila poplava ponaredkov.

Vrednost delnice je s skoraj 60 evrov leta 2007 postopoma padla na današnjih dobrih osem evrov. Obeti niso najboljši.

NR


Najbolj brano