Iskalna akcija na kraju strmoglavljenja letala se nadaljuje

Na kraju, kjer je v torek strmoglavil airbus A320 nemške nizkocenovne družbe Germanwings, se po nočni prekinitvi danes nadaljuje iskanje razbitin letala in posmrtnih ostankov skupno 150 žrtev, je po poročanju tujih tiskovnih agencij sporočila francoska policija.

Na kraju, kjer je v torek strmoglavil airbus A320 nemške nizkocenovne družbe Germanwings,  po nočni prekinitvi danes nadaljujejo iskanje razbitin letala in posmrtnih ostankov 150 žrtev.
Na kraju, kjer je v torek strmoglavil airbus A320 nemške nizkocenovne družbe Germanwings, po nočni prekinitvi danes nadaljujejo iskanje razbitin letala in posmrtnih ostankov 150 žrtev. 

NICA > Sodnomedicinski izvedenci in vojaški policisti, ki so na prizorišče odpotovali s helikopterji, imajo zelo zahtevno nalogo, saj se je letalo ob trku v goro raztreščilo na drobne koščke.

Na prizorišče strmoglavljenja pa ne bodo smeli svojci žrtev tragedije, ki so danes dopoldne že dopotovali v Marseille, od koder jih bodo prepeljali v neposredno bližino kraja, kjer je letalo trčilo v goro.

Vzrok nesreče ostaja neznanka. Prav tako obstaja veliko ugibanj o tem, kaj se je pred strmoglavljenjem dogajalo v pilotski kabini, še posebej po tistem, ko so davi v javnost pricurljale informacije s črne skrinjice, da je eden od pilotov letala zapustil pilotsko kabino in se ves čas spuščanja letala do strmoglavljenja ni mogel vrniti vanjo. Tiskovna predstavnica Lufthanse, matične družbe Germanwingsa, teh navedb danes ni ne potrdila ne ovrgla.

Strokovnjaki pojasnjujejo, da so letalske družbe po terorističnih napadih z letali v ZDA 11. septembra 2001 močno otežile vstop v pilotsko kabino in tako ni več možno niti vdreti vanjo, na primer s sekiro, saj je vse elektronsko nadzorovano.

Tako je treba za vstop z zunanje strani vtipkati do sedemmestno kodo, ki sproži kratko zvonjenje v pilotski kabini, nato pa pilot ali kopilot premakne stikalo za odklepanje vrat. V nujnih primerih zvonec v pilotski kabini zvoni dlje časa, vrata pa je po določenem času, ki ga opredelijo letalske družbe, moč odpreti brez pomoči od znotraj. V primeru padca zračnega tlaka v pilotski kabini pa se vrata odprejo samodejno, piše nemški Spiegel.

V javnost prihajajo tudi podrobnosti o pilotu in kopilotu letala. Kopilot je bil po navedbah Lufthanse prvi častnik pri Germanwings od septembra 2013, za seboj pa je imel 630 ur letenja. Lufthansa je že pred tem sporočila, da je imel kapitan letala deset let izkušenj in 6000 ur letenja z airbusi A320.

Nesreča je sprožila tudi ugibanja o tehničnem stanju letala in vzdrževanju letal pri nizkocenovnih družbah, kot je Germanwings. Odbor nemškega bundestaga za promet je zato že napovedal, da bodo preučili varnostne standarde pri Germanwingsu, tako kot storijo pri vseh letalskih nesrečah. Za Germanwings je bilo torkovo strmoglavljenje prvo v zgodovini družbe.

STA


Najbolj brano