Hrvati v trženje jugonostalgije s sloganom Josip Broz Superstari(i)?

Hrvaški strokovnjak za marketing Damir Ciglar je pripravil načrt za razvoj in naložbe v rojstni kraj Josipa Broza Tita Kumrovec. Ta je namreč vsako leto cilj mnogih jugonostalgikov, Kumrovec pa se ne more pohvaliti z zadovoljivo turistično infrastrukturo in ponudbo.

Spomenik Titu Foto: Mirjana Cerin
Spomenik Titu Foto: Mirjana Cerin

KUMROVEC > Damir Ciglar je skoval slogan Josip Broz Superstar(i), ki naj bi zaobjel nov turistični koncept trženja Kumrovca. Ciglar pojasnjuje, da dodatna črka i aludira na stari, kot so nekateri imenovali Tita, ko je bil ta na oblasti, in star s katero aludirajo na Tita hedonista in ljubitelja lagodnega življenja.

Glavnina načrta turistične oživitve Kumrovca temelji na preoblikovanju Titove vile v Kumrovcu, ki so jo zgradili leta 1947 in je bila od leta 1962 do 1982 hotel, v veličasten spomenik. A to po nekaterih ocenah ne bo zanemarljiv strošek - za prenovo bi potrebovali približno tri milijone evrov.

Ciglar je poudaril, da njegova pobuda ni politična, ampak da želi prihodnjim rodovom predstaviti veličino karizmatičnega jugoslovanskega voditelja Tita. Ta pobuda glede na naraščajočo jugonostalgijo utegne biti zelo dobičkonosna.

NR


Najbolj brano