Facebook bo še bolj udaril po naših denarnicah

Te dni ste uporabniki spletnega družbenega omrežja Facebook prejeli obvestilo, da omrežje spreminja oziroma nadgrajuje pravila uporabe in zbiranja uporabniških podatkov. Največja novost s katero se boste strinjali tako, da boste tudi po 1. januarju 2015 ostali njihov uporabnik, je ta, da bodo na Facebooku težje pot do uporabnikov našle objave, ki so izrazito promocijskega značaja, poroča časnik Večer na svoji spletni strani.

 Foto: Adriana Buzleta
Foto: Adriana Buzleta

NEW YORK > V praksi to pomeni, da bodo ljudje, ki so všečkali neko znamko ali glasbeno skupino v bodoče manjkrat videli njihove objave, ki jih napeljujejo h kupovanju proizvodov, nalaganju aplikacij ali sodelovanju v nagradnih igrah. Do uporabe novega algoritma jih je napeljala velika javnomnenjska raziskava med uporabniki, ki so potarnali, da bi bolj kot promocijske objave, raje pogosteje spremljali zgodbe in fotografije prijateljev in strani, ki jih dejansko zanimajo, dodaja Večer.

Oglasni prihodki Facebooka so v razcvetu, saj je podjetje letos v tretjem kvartalu obrnilo več kot 2,96 milijarde dolarjev.

Obenem pa na Facebooku ne skrivajo, da bodo v bodoče tiste, ki bi na Facebooku radi oglaševali, še bolj spodbujali k plačljivim objavam.

Podjetja, ki so se do zdaj na omrežju brezplačno promovirala, bodo opazila, da doseg njihovih objav postopoma pada. Kljub spodbujanju k plačljivim objavam, pa facebookovci obljubljajo, da zidov in news feedov ne bo preplavil val reklam, še piše Večer.

NR


Najbolj brano