“Družina Trump vidi položaj ameriškega predsednika kot marketinško priložnost”

Zlata zapestnica, ki jo je nosila Ivanka Trump v nedeljo na televizijskem intervjuju v oddaji "60 minutes", je sprožila val razprav o tem, kako bo bodoči ameriški predsednik Donald Trump usklajeval svoji vlogi predsednika in poslovneža.

"Se je že začelo. Družina Trump vidi položaj ameriškega 
predsednika kot marketinško priložnost," je zapisal novinar 
New York Timesa Eric Lipton na twitterju. Foto: Vir: Cbs News
"Se je že začelo. Družina Trump vidi položaj ameriškega predsednika kot marketinško priložnost," je zapisal novinar New York Timesa Eric Lipton na twitterju. Foto: Vir: Cbs News

NEW YORK > Trumpova hčerka Ivanka je v nedeljo v oddaji televizije CBS nosila zlato zapestnico svojega podjetja Ivanka Trump Fine Jewerly v vrednosti 10.800 ameriških dolarjev, kar je malo več kot 10.000 evrov. V oddaji, ki jo je spremljalo 20 milijonov ljudi, je bila skupaj z drugimi člani družine Trump.

V ponedeljek je njeno podjetje poslalo promocijsko elektronsko pošto z opozorilom na nove modne trende, poleg pa so pripeli fotografijo Ivanke iz oddaje, kjer je jasno vidna zlata zapestnica.

V elektronski pošti so še zapisali, da je zapestnica eden od najljubših Ivankinih kosov iz kolekcije Metropolis.

Pošto so med drugim dobili tudi nekateri novinarji, ki pa niso bili navdušeni nad marketinško strategijo podjetja.

"Se je že začelo. Družina Trump vidi položaj ameriškega predsednika kot marketinško priložnost," je zapisal novinar New York TimesaEric Lipton na twitterju.

Ivanka je že julija požela kritike na račun promoviranja obleke iz svoje kolekcije, ki jo je nosila v okviru enega izmed predvolilnih dogodkov očeta.

Otroci Donalda Trumpa Ivanka, Donald mlajši in Eric ter zet Jared Kushner so bili izbrani v Trumpovo prehodno ekipo, kar lahko zaradi njihovih podjetniških podvigov potencialno poskrbi za konflikt interesov.

STA


Najbolj brano