Vse manj mladih želi svoj avto

Prvi mož nemškega avtomobilskega koncerna Volkswagen Martin Winterkorn ni naklonjen novim nakupom. “Trenutno imamo 12 znamk. To mi zadostuje,” je dejal ta teden v pogovoru za avtomobilsko revijo PS-Welt. Sicer pa jih v Wolkswagnu že nekaj časa skrbi dejstvo, da vse manj mladih želi svoj avtomobil.

 Foto: Can Stock Photo
Foto: Can Stock Photo

WOLFSBURG > Inovativni in zanimivi novi produkti bi lahko znova spodbudili apetit mladih po lastnem prevoznem sredstvu, meni Martin Winterkorn.

Koncern Volkswagen želi v prihodnosti rasti organsko - torej z lastnimi močmi in s trenutno strukturo, Winterkornove besede povzema nemška tiskovna agencija dpa. V zadnjem času so bile glasne govorice o tem, da naj bi se Volkswagen zanimal za prevzem Fiat Chryslerja.

Winterkorn je ob tem opozoril na dogajanje pri Fiatu. Izginjanje znamke Lancia ga po lastnih besedah močno boli. “Vidite, kaj se lahko zgodi, če nisi previden. V tej branži moraš biti vedno pozoren in uspeha ne smeš jemati kot zagotovljenega,” je dejal.

Sicer pa prvega moža Volkswagna ne skrbi konkurenca s strani velikanov informacijske tehnologije, kot sta Google in Apple, ki naj bi razmišljali o vstopu na avtomobilski trg. Kot je poudaril v začetku meseca na avtomobilskem salonu v Ženevi, ga morebitni prihod icarja in podobnih izdelkov celo veseli.

STA


Najbolj brano