Ogromen betonski podvoz bodo kar potisnili pod progo

V petek so Slovenske železnice za teden dni zaprle progo proti Reki. Popolna zapora bo trajala do petka, 31. oktobra, do 14. ure, ko bo pomet ob začasnih zaporah ponovno stekel. Zapora je bila potrebna zaradi vgraditve betonskega cestnega podhoda v telo proge.

Dosedanji podvoz (na fotografiji skrajno levo) iz   leta 1873  ne bo več služil svojemu  namenu Foto: Tomo Šajn
Dosedanji podvoz (na fotografiji skrajno levo) iz leta 1873 ne bo več služil svojemu namenu Foto: Tomo Šajn

ILIRSKA BISTRICA > Gradnja 2,5 kilometra dolge obvoznice mimo Ilirske Bistrice poteka s polno paro. Hrvaško GP Krk se bo v prihodnjih dneh lotilo izgradnje najzahtevnejšega in tudi najdražjega objekta na bodoči obvoznici. V telo proge bodo namreč s pomočjo hidravlike potisnili kar 2700 ton težko betonsko gmoto podvoza, ki so ga zabetonirali tik ob nasipu železniške proge. Kot smo neuradno izvedeli, bo prenos betonskega podvoza trajal tri dni.

V petek, ko se je začel ta gradbeni poseg, so delavci Slovenskih železnic odstranjevali tire dela proge na južnem robu Ilirske Bistrice, kjer bodo v prihodnjih dneh odstranili še nasip in pripravili prostor za vnos betonskega podhoda.

Tudi potem, ko bo tedenske zapore proge konec, bodo občasno, za nekaj ur na dan, zapirali promet proti Reki zaradi zaključevanja del. Dosedanji cestni podhod pod progo, zgrajen leta 1873, pa ne bo več služil svojemu namenu.

Po železniški progi Pivka-Ilirska Bistrica-Reka vozi dnevno osem tovornih vlakov ter dvakrat na dan v obe smeri mednarodni potniški vlak med Münchnom in Reko. Ta vlak se bo v prihodnjih dneh zaustavil na postaji v Ilirski Bistrici, od koder vozijo potnike na Reko in nazaj z avtobusom. Mednarodni vlak, ki edini povezuje Slovenijo s tem delom Hrvaške, je po februarske žledu tudi edini potniški vlak iz Ilirske Bistrice proti notranjosti Slovenje. Vse potnike na ostalih linijah vozijo proti Ljubljani z avtobusom.

TOMO ŠAJN


Najbolj brano