Krožišča so prinesla napredek

V Postojni je promet najbolj zgoščen ob popoldanskih konicah, najbolj obremenjeni sta Tržaška in Titova cesta. Uvedba krožišč je izboljšala prometno varnost, zaradi nezadostnih ukrepov umirjanja pa je slabša na območjih peš con, so ugotovitve analize, ki so jo pripravili snovalci Celostne prometne strategije občine Postojna.

Med najbolj obremenjenimi cestami v Postojni sta Tržaška in 
Titova. Foto: Veronika Ženko Rupnik
Med najbolj obremenjenimi cestami v Postojni sta Tržaška in Titova. Foto: Veronika Ženko Rupnik

POSTOJNA > Predstavili so jo na tretji javni obravnavi v postojnskem kulturnem domu, kjer so med drugim navedli še, da je v središču mesta veliko brezplačnih parkirnih mest, da ima mesto modre parkirne cone za omejitev prometa, a so te ponekod preblizu brezplačnim parkirnim mestom, da bi lahko z njimi dosegli zmanjšanje uporabe osebnih vozil.

Poleg tega, je pokazala analiza, je v mestu premalo kolesarskih poti, po žledu pa je upadel železniški promet, zato so potniki spremenili potovalne navade in tako je zdaj avtomobil glavno prevozno sredstvo v službo in po opravkih. “V anketi pa so občani izrazili željo po spremembi, saj bi večina anketiranih ob primerni infrastrukturi uporabila trajnostne oblike mobilnosti,” so zapisali snovalci prometne strategije.

Na javni obravnavi so udeleženci izbirali tudi najboljši predlog. Največ podpore je prejel tisti, ki se zavzema za občino, ki spodbuja oblikovanje privlačno urejenih cest, ulic, trgov in parkov ter s tem postavlja v ospredje kakovost življenja. Na drugo mesto se je uvrstil, predlog za občino s povezanim sistemom javnega prometa, urejenimi kolesarskimi in peš potmi, na tretje pa pobuda za izkoriščanje degradiranih območij.

Vsi predlogi bodo del celostne prometne strategije občine, katere učinki naj bi bili vidni že v petih letih. Zadnja razprava bo v ponedeljek ob 16.30 v Kulturnem domu.

MUZ


Najbolj brano