Italija zaščitila svoje ljudi, Slovenija pa nič

Pičlega pol leta od lanskega sestanka v Hrpeljah zaradi vse gostejšega tovornega prometa na glavni cesti od Staroda do Trsta sta občini Trst in Dolina zaščitili svoje ljudi. Od 1. junija težki tovornjaki ne bodo več smeli čez slovensko-italijansko mejo na Krvavem Potoku, ampak bodo morali na Kozini na avtocesto in potem nadaljevati do Trsta čez Škofije ali Fernetiče.

Pičlega pol leta od lanskega sestanka v Hrpeljah zaradi vse 
gostejšega tovornega prometa na glavni cesti od Staroda do 
Trsta sta občini Trst in Dolina zaščitili svoje ljudi. Foto: Danijel Cek
Pičlega pol leta od lanskega sestanka v Hrpeljah zaradi vse gostejšega tovornega prometa na glavni cesti od Staroda do Trsta sta občini Trst in Dolina zaščitili svoje ljudi. Foto: Danijel Cek

HRPELJE-KOZINA > Predstavniki obeh občin onstran meje so se o prepovedi z njihovim upravljalcem avtocest Anas in njihovim prometnim ministrstvom uspeli dogovoriti v pol leta. O pomembni novosti, ki bo razbremenil in zaščitil predvsem prebivalce Peska in Bazovice, sta na tiskovni konferenci v soboto spregovorila tržaški župan Roberto Dipiazza in dolinski župan Sandy Klun. Pojasnila sta, da so se tako dogovorili na sestanku na sedežu tržaške prefekture, na katerem je bila tudi vladna komisarka Annapaola Porzio in predstavniki našega notranjega ministrstva.

Rešitev pa v ničemer ne pomaga prebivalcem Kozine, Hrpelj in devetih vasi ob glavni cesti od Kozine do Staroda, saj je za težke tovornjake to še vedno edina pot od Reke proti Trstu. Po novem bodo morali vozniki tovornjakov, z nosilnostjo nad 7,5 tone, na Kozini zapeljati na avtocesto in prečkati mejo po avtocesti na Škofijah ali Fernetičih. Na naši strani bo imel od italijanske prepovedi koristi le Dars, ki bo pobral več cestnine, prebivalci ob glavni cesti pa se bodo še naprej utapljali v morju pločevine in dihali izpušne pline tisočih tovornjakov.

DANIJEL CEK


Najbolj brano