Viharnik z novo posadko

Veliki Viharnik bo odslej plul z novo posadko. Ta še ni povsem določena, bo pa vrhunska, obljublja lastnik jadrnice, ptujski podjetnik Dejan Kovačič. Jadralec Dušan Puh tako po dolgih letih ne bo več stal za krmilom 19,2 metra dolge in 25 let stare regatne jadrnice, ki je predvsem potrebna temeljite obnove.

Veliki Viharnik bo po koprski avanturi kmalu polepljen z 
emblemi novih sponzorjev, jadral pa bo tudi z novo posadko. Foto: Vojko Rotar
Veliki Viharnik bo po koprski avanturi kmalu polepljen z emblemi novih sponzorjev, jadral pa bo tudi z novo posadko. Foto: Vojko Rotar

KOPER > Medtem ko Dušan Puh razhoda z Dejanom Kovačičem ne želi komentirati, Gorazd Mauri, vodja projekta Veliki Viharnik, pravi, da situacijo obžalujejo, a spoštujejo Puhovo odločitev. “Veseli nas, da je našel osebni izziv v novem projektu,” pravi Mauri. Puh naj bi namreč v navezi z Gašparjem Gašparjem Mišičem, direktorjem Komunale Koper, kupoval novo jadrnico. Govori se, da naj bi bila to Esimit Europa 1, 18-metrska predhodnica današnjega Esimita Europa 2, ene največjih regatnih jadrnic na svetu. Vendar o tem ne Mišič ne Puh za zdaj še ne želita govoriti.

Veliki Viharnik je, preden ga je lani od Telekoma odkupil Kovačič in s Puhom za krmilom nastopili na nekaj večjih regatah, zaradi pomanjkanja denarja dve leti stal na kopnem. Na lanski Barkolani in še pred tem na Diplomatski regati je Viharnik promoviral koprsko občino, za kar je dobil brezplačni privez na pomolu ob koprski marini. Uradne pogodbe o sodelovanju Kovačič in koprska občina do danes nista sklenila, čeprav je Viharnik še privezan v Kopru. Vprašanje je, če bo ostal del projekta Capovizija, za katerega v Kovačičevem taboru trdijo, da v njem niso sodelovali niti niso bili vanj povabljeni. “Napis 'Koper Capodistria' in 'Komunala Koper' oziroma promocija na jadrnici Veliki Viharnik na nekaj regatah je bila del sponzorskega dogovora in ne pomeni sodelovanja v projektu Capovizija,” pravi Mauri.

Puh je že lani opozarjal, da bi se lahko zataknilo pri denarju, saj je koprska občina Viharniku dala na razpolago le infrastrukturo, ne pa tudi sponzorskih sredstev za prepotrebno obnovo. Lastnik jadrnice o natančnih zneskih, ki jih bo letos s pomočjo sponzorjev namenil obnovi jadrnice, ne želi govoriti, šlo pa naj bi za kar precejšen finančni zalogaj. “Plovilo je precej dotrajano in potrebuje nova jadra, vrvi in še marsikaj drugega, denar pa bo treba vložiti tudi v trženje in promocijo,” napoveduje Mauri.

Želja ekipe, zbrane okrog Velikega Viharnika, je, da jadrnica nadaljuje svoje primarno poslanstvo, da torej še naprej dosega odlične rezultate na regatah tako na Jadranu kot širše. “Poleg tega prek različnih korporativnih, diplomatskih, individualnih in dobrodelnih dogodkov želimo približati jadranje širši množici ljubiteljev morja in navtike,” obljublja Mauri. Enako bi storili, tudi če bi Viharnikov krmar ostal Puh, še doda.

Kdo bo novi Viharnikov krmar in kako bo ta sestavil posadko, še ni jasno, prav tako še niso znana imena sponzorjev, ki bodo projekt podprli. “Smo v dogovorih z več slovenskimi in tujimi podjetji,” zatrjuje Mauri in pripomni, da ne izključujejo niti nadaljnjega sodelovanja pri promociji koprske občine. ALJA GOBEC TASI


Najbolj brano