Krst v San Remu

Državni prvak v reliju, Idrijčan Aleks Humar, bo letošnjo sezono začel s precej zmogljivejšo različico renaulta clia od lanske. Z modelom R3T bo naskakoval peti državni naslov, tekmoval pa bo tudi v Italiji.

Lani je Aleks Humar (desno ) s Florijanom Rusom (levo) in  cliom R 3 ubranil državni naslov.  Foto: Igor Mušič
Lani je Aleks Humar (desno ) s Florijanom Rusom (levo) in cliom R 3 ubranil državni naslov.  Foto: Igor Mušič

IDRIJA > Po nekaj mesecih negotovosti so se priprave na sezono za najboljšega slovenskega voznika relija zadnjih let, Idrijčana Aleksa Humarja, razpletle precej bolje in hitreje od pričakovanj. S sovoznikom Florijanom Rusom se bosta iz lanskega dvokolesno gnanega renaulta clia R 3 presedla v bistveno močnejšega turbinsko gnanega clia R3T.

Aleks si je vsaj mesec dni prej kot običajno - že sredi januarja - zagotovil vse dele za novo specialno vozilo, ki ga sestavlja v domači delavnici. Montaža mu je že vzela približno 150 delovnih ur, vendar pri takšnem delu mojster, ki se tudi poklicno ukvarja z najrazličnejšimi revizijami strojev, ne pozna ovir. V delu ima že osmi dirkalnik, ki ga sestavlja (v okviru finančnih možnosti) po lastnih željah. Krst nove pridobitve bo verjetno prihodnji mesec na enem od manjših relijev v Italiji, prva prava dirka pa bo predvidoma aprila v San Remu.

Bistvo nove pridobitve Aleks povzema takole: “V primerjavi z lanskim cliom pričakujem precejšnjo razliko. Nov avtomobil je skoraj deset centimetrov daljši, največ sprememb pa prinaša 1,6 litrski motor s turbinskim polnilnikom. Lanskega clia so razvijali leta 2006, tega pa leta 2013, kar prinaša velik napredek na številnih področjih. Izkušnje drugih dirkačev s tem modelom so zelo dobre. Novinec bo bolj miren od predhodnika. Motor prinaša precej več navora. Lanski motor sem moral priganjati do 8500 vrtljajev v minuti, pri novem pa bodo vrtljaji skoraj polovico nižji in bo omogočal odločnejši izhod iz zavojev.“

Posadka Humar-Rus s konkurenčnim avtomobilom razmišlja tudi o dirkah na tujem. Koledar še sestavlja, morda pa se bo preizkusila tudi v evropskem Renaultovem pokalu Clio R3T.

IM


Najbolj brano