Italijana Faggioli in Merli za naslov na Bistriškem

Boj za naslova evropskega prvaka v gorsko-hitrostnem avtomobilizmu je tik pred prihodom najhitrejših mojstrov volana v Slovenijo še povsem odprt v obeh kategorijah. Med turnimi avtomobili vodi Srb Nikola Miljković pred Avstrijcem Christianom Schweigerjem, med športnimi prototipi in formulami pa se enakovredno borita za naslov Italijana Simone Faggioli in Christian Merli. Dirka v Ilirski Bistrici ta konec tedna je predzadnja v letošnjem koledarju.

Milan Bubnič bo tudi tokrat sedel za krmilom svoje lancie 
delte integrale, ki premore približno 700 konjskih moči.
Milan Bubnič bo tudi tokrat sedel za krmilom svoje lancie delte integrale, ki premore približno 700 konjskih moči. 

ILIRSKA BISTRICA >Ker je v obeh kategorijah razlika med vodilnima voznikoma le sedem točk, se na petih kilometrih od Ilirske Bistrice proti Šembijam obeta predstava, kot je na naši najslovitejši gorski dirki že dolgo ni bilo. Letošnjo sezono sta namreč oba italijanska dirkača v izjemni formi in zelo izenačena. Ker pravila omogočajo zbiranje točk v različnih razredih, je njun boj še toliko bolj izenačen.

Simone Faggioli tekmuje s francoskim prototipom norma M20FC, ki sodi v razred dvosedih prototipov, Christian Merli pa z osello FA30, ki zaradi sredinsko nameščenega vozniškega položaja sodi med formule! Oba suvereno zmagujeta v svojem razredu. Razlika je nastala na Slovaškem, ko je Merlija ugnal rojak Paride Macario. Na tretjem mestu, a že s prevelikim zaostankom, da bi se vmešal v boj za vrh, je trenutno Čeh Vladimir Vitver. V Ilirski Bistrici pa lahko pričakujemo vsaj še enega kandidata za vrh, našega rojaka Patrika Zajelšnika. V Nemčiji rojeni in živeči dirkač tekmuje s slovensko licenco in je na naši dirki že dvakrat stopil na zmagovalni oder. Čeprav letos na dirkah evropskega prvenstva ne nastopa redno, pa je že bil drugi v Nemčiji in prihaja v Ilirsko Bistrico v odlični formi.

Prav tako bo napeto v kategoriji 1, kjer vozniki nastopajo s turnimi avtomobili. Srb Nikola Miljković nadaljuje tradicijo, ki jo je začel Aleš Prek. Vrhničan je leta 2011 osvojil ta laskavi naslov, za njim pa po vrsti še Srb Dušan Borković, sicer Prekov oster tekmec, Hrvat Tomislav Muhvić in dvakrat zapored Makedonec Igor Stefanovski. Letos je torej na vrsti naslednji voznik iz držav nekdanje Jugoslavije, konkurenca, predvsem iz Avstrije, Nemčije in Češke, pa bo na lovoriko očitno še morala počakati.

Ne bodo pa to edini zanimivi boji na letošnji dirki v Ilirski Bistrici. Tu je še vedno atraktivna skupina povsem predelanih avtomobilov razreda E1, kjer je eden glavnih adutov za najvišja mesta tudi Milan Bubnič. Domačin, po katerem so navijači enega od najatraktivnejših zavojev na progi proti Šembijam poimenovali kar “Arena Bubnič”, bo tudi letos sedel za krmilom svoje lancie delte integrale, “beštija” pa premore pod pokrovom približno 700 konjskih moči!

Njegovi tradicionalni tekmeci bodo Avstrijci Felix Pailer, Werner Hofer in Karl Schagerl, letos pa se po nekaj letih v Slovenijo spet vrača Švicar Bruno Ianello z legendarno lancio delto S4.

Nedvomno se konec tedna obetajo pravi dnevi rohnenja, bi lahko napovedali po filmsko, kajti te avtomobile pač mora vsak pravi ljubitelj dirkanja videti in doživeti (se pravi tudi slišati in vohati) v živo, neposredno ob cesti! Je pa res, da so hitrosti teh dirkalnikov tudi na običajnih cestah zelo visoke, zato bodo pač gledalci zaradi varnosti dirko spremljali le na za to posebej označenih in primernih mestih.

Organizatorji so tudi zato letos še posebej poskrbeli za obnovo pešpoti ob vsej progi ter za primerna in atraktivna mesta za spremljanje tekmovanja. Prav tako je nameščenih kar nekaj novih odbojnih ograd. Tako bo spektakel v Ilirski Bistrici še lepši in privlačnejši.

RN


Najbolj brano