Do naslova s točko prednosti

Po slabemu začetku sezone je Milan Bubnič pritisnil na plin svoje lancie in s štirimi zaporednimi zmagami pridrvel do svojega drugega naslova državnega prvaka v gorsko-hitrostnih dirkah.

Državna prvaka: Milan Bubnič za volanom in njegova lancia  Foto: Osebni Arhiv Milan Bubnič
Državna prvaka: Milan Bubnič za volanom in njegova lancia  Foto: Osebni Arhiv Milan Bubnič

PIVKA > Čeprav je bil še sredi poletja v velikem zaostanku za tekmeci, je po dolgih osmih letih Milan Bubnič vseeno ponovno skočil na vrh skupnega seštevka državnega prvenstva v gorsko-hitrostnih dirkah. Na uvodni dirki sezone v italijanskem Verzegnisu ni nastopil zaradi zamude pri pripravi dirkalnika, nato pa na Gorjancih zaradi tehničnih težav ni prišel do cilja. Ko je kazalo, da je že vse izgubljeno, je sledila serija štirih zaporednih zmag v Lučinah, Ilirski Bistrici, Buzetu in Čedadu, ki je Bubniču na koncu prinesla naslov s točko prednosti pred Petrom Marcem, sicer vodilnim večji del sezone.

“Začetek sezone nam je prinesel kar nekaj skrbi, ko pa smo vse skupaj sestavili po željah, je šlo kot po maslu. Že res, da je bila konkurenca na zadnji dirki malce okrnjena, vendar je bilo kljub temu v Čedadu zelo napeto. Vedel sem, da za naslov prvaka potrebujem zmago, tako da sem na dolgi in naporni dirki, na kateri sem nastopil prvič, moral odpeljati brez napake. To je bila prava igra živcev, ki se je izšla po mojih željah. Nikakor pa nisem taktiziral, kar dokazuje tudi skupno tretje mesto v izredno močni konkurenci avstrijskih in italijanskih dirkačev,” je dogajanje na zadnji preizkušnji opisal izkušeni dirkač, ki je blestel tudi na domačem pragu: “Vedno je najlepše zmagati v domačem kraju, tako da je bila dirka v Ilirski Bistrici res nekaj posebnega. Upam, da bodo domačini zagrabili priložnost in ohranili dirko na tako visoki ravni, saj gre za zelo odmevno prireditev, od katere ima lahko veliko korist tudi lokalna skupnost. Dober zgled je lahko dirka v Buzetu, kjer je dogajanje razpotegnjeno čez vesteden s številnimi spremljevalnimi dogodki. Sam bi si želel, da bi imeli v državnem prvenstvu vsaj še eno dodatno dirko, kar bi obenem omogočilo tudi več dirkanja na polno, obenem pa upam, da bo tudi domača konkurenca še močnejša.”

Ob prevladi na domačih tleh so Bubniču največji motiv obračuni z avstrijskimi dirkači, ki pa imajo pri pripravi svojih dirkalnikov pomembno prednost: “Zaradi pravil mora biti moj avto težak 1140 kilogramov, medtem ko so avstrijski dirkalniki lahko skoraj tristo kilogramov lažji. Na bolj zahtevnih dirkah sem lahko konkurenčen in na trenutke tudi hitrejši, vendar pa se v večini primerov z njimi zelo težko kosam. Ob spremembi pravil pa bi se lahko zagotovo spustil v boj tudi z najhitrejšimi Avstrijci. Moja lancia je trenutno po moči in karakteristikah med najboljšimi v Evropi, tako da kakšne velike izboljšave niti niso več možne.”

Kljub temu pa bo v prihodnjih mesecih v Bubničevi delavnici zelo pestro: “Moja ekipa, v kateri imata pomembno vlogo mehanika 'doktor' Hans in Boško, veliko časa preživi v delavnici in dela na finesah, ki so lahko odločilnega pomena. Seveda ne gre brez podpore družine, ki poleti namesto uživanja na počitnicah skrbi za to, da mi na dirkah nič ne manjka.”

SIMON MALJEVAC


Najbolj brano