Večer kupil blagovne znamke Dela Revij

Hčerinska družba mariborskega Večera, Večer Revije, je danes s KBM Leasing podpisala pogodbo o nakupu 44 blagovnih znamk nekdanjega Dela Revije. Revije bodo po besedah direktorja Večera Uroša Hakla na trg postavili bodisi z lastnim založništvom bodisi s podeljevanjem licenc.

Hčerinska družba mariborskega Večera, Večer Revije, je 
danes s KBM Leasing podpisala pogodbo o nakupu 44 
blagovnih znamk nekdanjega Dela Revije. Foto: STA
Hčerinska družba mariborskega Večera, Večer Revije, je danes s KBM Leasing podpisala pogodbo o nakupu 44 blagovnih znamk nekdanjega Dela Revije. Foto: STA

MARIBOR > Večer je tako pridobil blagovne znamke, kot so Jana, Lady, Obrazi, Stop, Smrklja, Naša žena, Kih, Radar, Eva, Rože in vrt ter znani prireditvi Viktorji in Slovenka leta.

Hakl, ki si Večer lasti s Sašo Todorovičem, meni, da je "vrnitev palete tako priznanih revij bralcem naravna in družbeno odgovorna odločitev". Kot so zapisali v sporočilu za javnost, je prepričan, da je vsaj najpomembnejše znamke mogoče ponovno oživiti.

Hakl je sicer še v začetku meseca za Radio Slovenija zanikal informacijo, da naj bi Večer kupil omenjene blagovne znamke, ki jih je KBM Leasing z javnim povabilom februarja prodajal že tretjič. Na povabilo so se z zavezujočimi ponudbami odzvali štirje ponudniki.

Kot je še pojasnil v današnjem sporočilu za javnost, se je družba Večer Revije odločila konkurirati na razpisu, ker imajo omenjene blagovne znamke še vedno močno pozicijo v zavesti bralcev na slovenskem trgu.

Blagovne znamke Delo Revije so bile del celotnega premoženja KBM Leasing, ki ga družba odprodaja v okviru likvidacijskega postopka, pa so zapisali v KBM Leasing.

Postopek likvidacije KBM Leasing je del dezinvestiranja in prestrukturiranja v skupini Nove Kreditne banke Maribor zaradi zavez Evropski komisiji, da bo skupina konsolidirala svojo osnovno dejavnost in dezinvestirala neosnovne dejavnosti banke.

STA


Najbolj brano