V skupinskem nakupu energije dobavitelja zamenjalo 12.000 gospodinjstev

Prvi skupinski nakup energije, ki ga je organizirala Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS), je zaključen. Dobavitelja električne energije ali zemeljskega plina je zamenjalo več kot 12.300 gospodinjstev, povprečno gospodinjstvo pa bo v povprečju na letni ravni prihranilo skoraj 80 evrov. Na ZPS so z odzivom potrošnikov zadovoljni.

LJUBLJANA > Kot so sporočili iz ZPS, kjer odziv potrošnikov ocenjujejo kot skladnega s pričakovanji, so v okviru kampanje sklenili več kot 14.000 pogodb, saj so potrošniki v posameznih gospodinjstvih zamenjali tako dobavitelja elektrike kot plina - menjav dobavitelja električne energije je bilo več kot 12.000, plina pa več kot 2000.

"Glede na dostopne podatke pa velika večina gospodinjstev še vedno ni nikoli zamenjala dobavitelja in zato plačujejo preveč," je izpostavila predsednica ZPS Breda Kutin in dodala, da bodo temu v prihodnje namenili veliko pozornosti.

Potrošniki so v okviru akcije Zamenjaj in prihrani po pojasnilih ZPS prihranili skoraj milijon evrov, skupni prihranki vseh potrošnikov, ki so zamenjali dobavitelja v Sloveniji v preteklem obdobju, pa so še večji.

"Povprečno gospodinjstvo, ki je zamenjalo dobavitelja v okviru kampanje, bo prihranilo 80 evrov na letni ravni. Seveda pa so bili prihranki različni, odvisni od pretekle pogodbe in porabe, tako so bili pri nekaterih prihranki v višini mesečnega računa, pri drugih pa so znašali več 100 evrov," je dodala Kutinova.

Največ zamenjav dobavitelja so v okviru kampanje zabeležili v osrednjeslovenski regiji, sledita obalno-kraška in notranjsko-kraška regija, najmanj zamenjav pa je bilo na Koroškem in Savinjskem.

Kot so poudarili v ZPS, so s kampanjo uspeli "pretresti" energetski trg za potrošnike v Sloveniji, saj so po objavi zmagovalnih tarif na avkciji določeni ponudniki znižali cene in potrošnikom ponudili dobre ponudbe, zato so skupni prihranki potrošnikov, ki so menjali še večji.

"Profitirali so torej vsi, tisti, ki so zamenjali dobavitelja oz. je izbrani ponudnik kot odziv na akcijo ZPS znižal ceno tudi obstoječim naročnikom, ne le tisti, ki so menjali dobavitelja v okviru naše kampanje," je še ocenila Kutinova.

STA


Najbolj brano