Tuš zaradi Mercatorja izstopa iz Slovenske oglaševalske zbornice
Slovenija
24. 04. 2015, 13.39
, posodobljeno: 01. 11. 2017, 03.23
Celjska trgovska družba Tuš izstopa iz Slovenske oglaševalske zbornice (Soz) zaradi pritožbe Mercatorja, ki se nanaša na uporabo izraza Največji slovenski trgovec v oglasnih sporočilih. Oglaševalsko razsodišče je Mercatorjevi pritožbi ugodilo, kljub temu, da je Tuš največji trgovec v slovenski lasti, so danes sporočili iz Tuša.
CELJE
> Z razsodbo se po navedbah Tuša ne morejo strinjati in v njih zbuja dvom o uporabi enakih meril za vse. Opozarjajo, da so v postopku sodelovale osebe, ki so po informacijah, s katerimi razpolagajo, poslovno tesno povezane z Mercatorjem.
Nesporno dejstvo ostaja - Tuš je največji trgovec v slovenski lasti in s tem največji slovenski trgovec in je na to ponosen, pravijo v družbi.
Mercator, ki je že od lanskega leta v lasti hrvaškega podjetja, namreč trdi, da je še vedno največji slovenski trgovec. “V ničemer ni sporno, da je Mercator pravna oseba, ki je registrirana v skladu s slovenskimi zakoni in ima večji tržni delež, vendar potrošnik slogana Največji slovenski trgovec ne bo povezoval s tržnim deležem, kot trdi Mercator, ter s tem, kje in v skladu s katerimi zakoni je neka družba registrirana,” ocenjujejo v Tušu.
Po njihovih navedbah potrošnik namreč presoja slovenskost posamezne družbe po izvoru lastništva. Če bi bilo drugače oziroma če bi presojal po kraju, kjer je družba registrirana, bi za potrošnika bile vse družbe, ki so registrirane v Sloveniji, slovenske, in tako tudi denimo Microsoft, OMV, H&P in druge.
Do slogana Največji slovenski trgovec je med trgovskimi družbami, ki se po tržnem deležu uvrščajo na vodilna mesta, upravičen Tuš, saj izpolnjuje tri objektivne pogoje: je trgovsko podjetje, trgovsko podjetje, ki je v slovenski lasti, ter je največji izmed trgovskih podjetij, ki so hkrati tudi slovenska, trdijo v Tušu.
STA