Slovenija in Hrvaška bosta skupaj vabili Kitajce, Korejce in Japonce

Minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek in hrvaški minister za turizem Darko Lorencin sta ob robu Strateškega foruma Bled krepila sodelovanje na področju turizma. Možnosti vidita predvsem v oblikovanju skupnih turističnih produktov in turističnih programov ter v nadaljevanju skupne promocije na oddaljenih trgih.



V zadnjih letih je sodelovanje nacionalnih turističnih organizacij še posebej uspešno na oddaljenih trgih, kot so 
Kitajska, Izrael, Indija in Japonska. Turistični organizaciji 
izvajata skupne promocijske aktivnosti pod sloganom Experience Croatia, Feel Slovenia. Foto: Internet
V zadnjih letih je sodelovanje nacionalnih turističnih organizacij še posebej uspešno na oddaljenih trgih, kot so Kitajska, Izrael, Indija in Japonska. Turistični organizaciji izvajata skupne promocijske aktivnosti pod sloganom Experience Croatia, Feel Slovenia. Foto: Internet

BLED > Lani je bila glede na število prihodov turistov Hrvaška četrta, glede na število nočitev pa šesta najpomembnejša izvorna država za Slovenijo. Prav tako je Slovenija zelo pomembna za hrvaški turizem, saj smo po številu ustvarjenih nočitev v tej državi na drugem mestu, so v sporočilu za javnost izpostavili na gospodarskem ministrstvu.

V zadnjih letih je sodelovanje nacionalnih turističnih organizacij še posebej uspešno na oddaljenih trgih, kot so Kitajska, Izrael, Indija in Japonska. Turistični organizaciji izvajata skupne promocijske aktivnosti pod sloganom Experience Croatia, Feel Slovenia.

“Čeprav za Hrvaško načeloma velja, da se z njimi strinjamo le o tem, da se ne moremo dogovoriti o ničemer, na turističnem področju vseeno nadgrajujemo dobre odnose,” je v torek na Bledu dejal Zdravko Počivalšek. S hrvaškim kolegom se je srečal v sredo.

Uspešno sodelovanje bosta nacionalni turistični organizaciji nadgradili tudi v prihodnjih letih na trgih Kitajske, Koreje in Japonske. Na ministrstvu med drugim napovedujejo skupne predstavitve podjetij na pomembnejših turističnih sejmih in borzah ter neposredna srečanja turističnih ponudnikov z zainteresiranimi organizatorji potovanj ter turističnimi agencijami s teh prekomorskih trgov.

STA


Najbolj brano