Podravka lahko kupi Žita

Javna agencija RS za varstvo konkurence je pri presojanju koncentracij odločila, da lahko hrvaška Podravka kupi prehrambeno družbo Žito, saj je koncentracija skladna s pravili konkurence. Podravka je pogodbo o nakupu 51,55 odstotka delnic Žita s konzorcijem prodajalcev, ki ga je vodil Slovenski državni holding (SDH), sklenila aprila.

Javna agencija RS za varstvo konkurence je pri presojanju 
koncentracij odločila, da lahko hrvaška Podravka kupi 
prehrambeno družbo Žito, saj je koncentracija skladna s 
pravili konkurence.  Foto: STA
Javna agencija RS za varstvo konkurence je pri presojanju koncentracij odločila, da lahko hrvaška Podravka kupi prehrambeno družbo Žito, saj je koncentracija skladna s pravili konkurence.  Foto: STA

LJUBLJANA > Agencija je svojo odločitev po presojanju koncentracij danes sporočila na svoji spletni strani, Podravka pa mora sedaj za dokončanje posla plačati še skupaj nekaj več kot 33 milijonov evrov kupnine, saj bo za delnico odštela 180,10 evra. Po zaključenem prenosu 51,55 odstotka delnic namerava objaviti ponudbo za prevzem še preostalih. Za izvedbo posla je Podravka izvedla tudi dokapitalizacijo.

Poleg SDH so pogodbo o prodaji podpisali še ostali člani prodajnega konzorcija, in sicer Modra zavarovalnica, KD Kapital, KD Skladi, Adriatic Slovenica in NLB Skladi.

S prodajo so bili aprila zadovoljni tako prodajalci kot kupec. Predsednik uprave SDH Matej Pirc je ocenil, da so iztržili najvišjo možno ceno in presegli začetna pričakovanja.

Podravka želi po besedah predsednika uprave skupine Podravka Zvonimirja Mršiča Žitu omogočiti, da še bolj internacionalizira svoje poslovanje in ponudi svoje izdelke še večjemu številu potrošnikov. Glede števila zaposlenih je dodal, da so s podpisom pogodbe o nakupu Žita prevzeli tudi obveznosti iz novembra lani podpisanega novega petletnega kolektivnega sporazuma z delavci.

Žito je eno največjih slovenskih prehrambenih podjetij in kot največji odkupovalec v Sloveniji pridelane pšenice pomemben člen slovenske žitne verige. Ponaša se s številnimi uglednimi blagovnimi znamkami, kot so Gorenjka, Šumi, 1001 Cvet, Zlato polje ter Maestro, v zadnjih letih pa vse bolj krepi tudi izvoz na tuje trge.

STA


Najbolj brano