Po letu in pol spet potniški vlaki proti Primorski

Primorska železniška proga, ki jo je februarja lani močno poškodoval žledolom, je nared za potniške vlake. Ti bodo tako znova vozili med Ljubljano in Primorsko, danes še po letnem voznem redu, že v torek pa je z uveljavitvijo zimskega voznega reda na tej relaciji predvidenih več vlakov.

Po primorski železniški progi naj bi potniški promet odslej 
znova tekel normalno. Foto: Tomaž Primožič/Fpa
Po primorski železniški progi naj bi potniški promet odslej znova tekel normalno. Foto: Tomaž Primožič/Fpa

LJUBLJANA > Medtem ko bo potniški promet na primorski progi danes že normalno stekel, se bodo na železnicah zdaj lotili še končanja sanacije na železniški postaji Postojna, na voznem omrežju na postaji Rakek in drugih manjših del. Vse aktivnosti s sanacijo bodo popolnoma končane predvidoma novembra.

Žled je februarja lani močno poškodoval primorsko železniško progo, med Borovnico in Pivko pa je bilo vozno omrežje za napajanje električnih vlakov skoraj popolnoma uničeno.

Slovenske železnice so takoj po žledolomu začele sanacijo in v nekaj dneh oba tira usposobile za vožnje dizelskih lokomotiv. Konec lanskega leta je bilo vozno omrežje sanirano na celotnem odseku med Koprom oz. Sežano in Logatcem, zamenjava električnih lokomotiv z dizelskimi pa je od takrat potekala na postajah Rakek in Borovnica.

Dela so nato nadaljevali na progi med postajama Logatec in Borovnica. Na tem odseku je po desnem tiru železniški promet z električno vleko stekel 18. junija, od takrat pa so dela potekala na levem tiru. Zdaj so se končala tudi ta, tako da bo po progi znova normalno stekel potniški promet.

Poleti so sicer kljub sanaciji po primorski železniški progi že vozili sezonski vlaki, ostale vlake so Slovenske železnice na odsekih, kjer je potekala sanacija, nadomeščale z avtobusi.

Slovenske železnice (SŽ-Tovorni promet in SŽ-Potniški promet) so sicer zaradi omejitev pri odvijanju železniškega prometa, do katerih je prišlo po lanskem žledolomu, zabeležile več kot 24 milijonov evrov dodatnih stroškov.

STA


Najbolj brano