Izvajalec revizije drugega tira bo lahko kmalu začel z delom

Državna revizijska komisija je zavrnila zahtevek za revizijo za naročilo izvajalca za revizijo projekta drugi železniški tir Koper-Divača. Direkcija za infrastrukturo bo tako v naslednjih dneh sklenila pogodbo z italijansko družbo Geodata Engineering.

Revizijo projekta drugi železniški tir Koper-Divača bo opravila 
italijanska družba Geodata Engineering za 176.000 evrov.  Foto: STA
Revizijo projekta drugi železniški tir Koper-Divača bo opravila italijanska družba Geodata Engineering za 176.000 evrov.  Foto: STA

LJUBLJANA > Državna revizijska komisija za revizijo postopkov javnih naročil je zavrnila zahtevek za revizijo neizbranega ponudnika pri oddaji javnega naročila. S tem je odločitev za oddajo javnega naročila pravnomočna, so sporočili z direkcije za infrastrukturo na ministrstvu za infrastrukturo.

Direkcija bo tako v naslednjih dneh sklenila pogodbo z izbranim izvajalcem Geodata Engineering iz Torina. Pogodba je vredna 176.000 evrov.

Če postopek za revizijo ne bi bil sprožen, bi lahko direkcija za infrastrukturo z izbranim ponudnikom pogodbo podpisala že v maju.

Direkcija za infrastrukturo je za izvedbo revizije projekta drugi tir prejela pet ponudb, ponujene cene pa so se gibale od 81.000 evrov brez DDV do več kot 960.000 evrov.

Najnižjo ponudbo je podal konzorcij avstrijskih družb Fallast, STL Solutions for Transport and Logistic, LTE-Logistik und Transport in Rinderer & Partner ZT KG. Ponudba italijanske družbe Geodata Engineering znaša 176.900 evrov, španska INECO - Ingenieria y Economia del Transporte bi revizijo izvedla za 781.971,66 evra, italijanska družba J.V. Sistema Ingegneria in slovenska Axis za 790.783,26 evra, nemška DB International pa 963.800 evrov.

Z analizo bodo preučili možnosti optimizacije in racionalizacije projektnih rešitev, preučili bodo možnosti, da bi bil projekt namenjen samo tovornemu prometu, podrobneje bodo raziskali tudi tveganja v času gradnje. Vsi ti elementi namreč bistveno vplivajo na vrednost projekta in načine izvedbe.

Ocene kažejo, da bi vrednost naložbe lahko znižali za do 15 odstotkov, morda 200 milijonov evrov ali nekaj več.

Po analizah naj bi bila znana končna rešitev za drugi tir, za izvedbo katerega je vlada ustanovila posebno projektno podjetje 2TDK.

STA


Najbolj brano