Fokus/Pokus: Crnkovič čara nov medij

Marko Crnkovič rad sanjari o medijskih projektih. Včasih se kakšnega celo res loti. Redko mu uspe kaj realizirati, vendar ne odneha. Tako je zdaj pred naslednjim: imenoval se bo Fokus/Pokus, gre pa za spletno revijo.

Marko Crnkovič rad sanjari o medijskih projektih. Včasih se kakšnega celo res loti. Redko mu uspe kaj realizirati, vendar ne odneha. Tako je zdaj pred naslednjim: imenoval se bo Fokus/Pokus, gre pa za spletno revijo. Foto: Tomaž Primožič/Fpa
Marko Crnkovič rad sanjari o medijskih projektih. Včasih se kakšnega celo res loti. Redko mu uspe kaj realizirati, vendar ne odneha. Tako je zdaj pred naslednjim: imenoval se bo Fokus/Pokus, gre pa za spletno revijo. Foto: Tomaž Primožič/Fpa

LJUBLJANA > Izdajatelji bodo časnik Finance, oglaševalska agencija Aguatera ter oblikovalski in razvojni biro Gigodesign, ki so ustanovili ...

Najbolj brano