Dars ne podpira prekategorizacije hitre ceste skozi predor Markovec

Dars je v mnenju, ki so ga oktobra posredovali ministrstvu za infrastrukturo glede možnosti prekategorizacije odseka hitre ceste Koper-Izola in s tem izločitve predora Markovec iz vinjetnega sistema, izrazil številne pomisleke, ki z njihove strani ne omogočajo podpore predlogu. Na Darsu tako zdaj skupaj z ministrstvom preučujejo druge možnosti.

Dars je v mnenju, ki so ga oktobra posredovali ministrstvu za 
infrastrukturo glede možnosti prekategorizacije odseka hitre 
ceste Koper-Izola in s tem izločitve predora Markovec iz 
vinjetnega sistema, izrazil številne pomisleke, ki z njihove 
strani ne omogočajo podpore predlogu. Foto: Tomaž Primožič/Fpa
Dars je v mnenju, ki so ga oktobra posredovali ministrstvu za infrastrukturo glede možnosti prekategorizacije odseka hitre ceste Koper-Izola in s tem izločitve predora Markovec iz vinjetnega sistema, izrazil številne pomisleke, ki z njihove strani ne omogočajo podpore predlogu. Foto: Tomaž Primožič/Fpa

LJUBLJANA > Kot so spomnili v Družbi za avtoceste v RS (Dars), jih je ministrstvo v septembru zaprosilo za posredovanje mnenja k načrtovani prekategorizaciji odseka hitre ceste, pri čemer je ministrstvo predlagalo spremembo vladne uredbe o kategorizaciji državnih cest, po kateri bi se pred dobrim letom dni zgrajen odsek štiripasovne hitre ceste med priključkoma Semedela in Izola, skupaj s predorom Markovec, v skupni dolžini 4,1 kilometra prekategoriziral v glavno cesto drugega reda.

Strokovne službe družbe Darsa so predlog prekategorizacije hitre ceste v glavno cesto drugega reda temeljito preučile, tako z zakonodajnega, računovodsko-davčnega, komercialnega vidika, kakor tudi z vidika upravljanja ter vzdrževanja. Kot so navedli, so bili v mnenju, ki so ga že oktobra posredovali ministrstvu, “izraženi številni pomisleki glede predloga o prekategorizacijo omenjenega odseka, ki z naše strani ne omogočajo podpore spremembi kategorizacije navedenega odseka hitre ceste”.

Ministrstvo za infrastrukturo tako zdaj skupaj z njimi preučuje druge možne rešitve, so še zapisali na Darsu.

Obalne občine se vse od odprtja predora Markovec zavzemajo za njegovo izločitev iz vinjetnega sistema, saj bi edino tako omogočili razvoj vzporedne obalne ceste med Koprom in Izolo. Minister Peter Gašperšič je v začetku septembra ob obisku obalne regije povedal, da je v teku medresorska obravnava predloga uredbe o spremembi kategorizacije odseka hitre ceste skozi predor v glavno cesto, po kateri bi bilo moč voziti brez vinjet.

Kot je takrat dodal minister, naj bi čakali še na soglasje Darsa, pri čemer pa sam ni pričakoval težav. Gašperšič, ki se je tedaj pripravljal na interpelacijo v DZ, je tako napovedal, da bi prekategorizacijo omenjene ceste lahko izvedli še v septembru.

STA


Najbolj brano