Cerar ponosen, da je Slovenec

Premier Miro Cerar je ob nacionalnem dnevu Slovenije na svetovni razstavi predstavitev države v Milanu ocenil za zelo uspešno. "Ponosen sem, da sem Slovenec, ko vidim, česa smo zmožni," je dejal. Ambasadorka Slovenije na Expu Tina Maze pa je poudarila, da je zelena, aktivna in zdrava - tako kot Slovenija v svoji predstavitvi.

Premier Miro Cerar je ob nacionalnem dnevu Slovenije na 
svetovni razstavi predstavitev države v Milanu ocenil za zelo 
uspešno. Foto: STA
Premier Miro Cerar je ob nacionalnem dnevu Slovenije na svetovni razstavi predstavitev države v Milanu ocenil za zelo uspešno. Foto: STA

MILANO > Slovenija je po Cerarjevih besedah s predstavitvijo na Expu dokazala, da "zna, zmore in ve kako se postaviti na svetovno dogajanje. S svojim izjemnim paviljonom smo prepričali mnoge, da smo država, ki ji velja nakloniti pozornost, s številnimi vsebinami in predanim delom smo predstavili naše ideje, ki se povezujejo z rdečo nitjo Expa," je na novinarski konferenci ob nacionalnem dnevu poudaril premier.

Cerar je ocenil, da je Slovenija v predstavitvi zelo uspešna. "Opazni smo s paviljonom, kakovostjo ponujene hrane, eksponatov, idej, zamisli - celoto vsega, kar smo pripeljali," je poudaril. Vidi pa še veliko možnosti, da se v prihodnjih mesecih v slovenskem paviljonu predstavi še več podjetij, kulturnih skupin in drugih.

Mazejeva je v svojem nagovoru najprej pokazala na barvo svoje majice in poudarila, da je zelena. "Sem tudi aktivna in zdrava," je spomnila na slogan, pod katerim se Slovenija predstavlja na svetovni razstavi. "Presrečna sem, da lahko kot ambasadorka sodelujem pri promoviranju naše prelepe države, prelepih ljudi, prelepih možnosti, ki jih država ponuja," je poudarila Mazejeva. Iz Slovenije po njenem prihajajo res uspešni posamezniki - znanstveniki, gospodarstveniki, športniki in drugi. "Vidim, da smo te dobre lastnosti združili tudi na Expu," je dejala in dodala, da je lepo videti inovativnost in lepe, pozitivne stvari, ki jih Slovenija premore. Mazejeva je sicer zbrane nagovorila tudi v italijanščini in s tem požela velik aplavz.

Na predstavitev Slovenije na Expu je ponosen tudi gospodarski minister Zdravko Počivalšek. Kot je poudaril, želi Slovenija povečati prepoznavnost blagovne znamke I feel Slovenia, predstavlja pa se z zgodbo zelena, aktivna in zdrava. "To je dober odraz in odslikava naše države in hkrati temelj za bodočo rast in razvoj gospodarstva," je rekel.

Pohvalil je slovenski paviljon in vanj vloženo znanje. To bo lahko tudi osnova za prodor oziroma oživljanje gozdno-lesne verige, ki si ga želi Slovenija.

Medtem ko je v maju Expo obiskalo okoli dva milijona ljudi, junija pa organizatorji računajo na tri milijone, se obisk v slovenskem paviljonu giblje približno 4000 obiskovalcev dnevno. V gospodarskem smislu je priložnost sodelovanja na Expu do sredine junija ob tem izkoristilo 612 slovenskih podjetij.

Počivalšek je sicer v odgovoru na novinarsko vprašanje tudi izrazil prepričanje, da je vložek Slovenije v projekt Expo - pet milijonov evrov - smiseln in potreben. Slovenija se tu predstavlja svoji pomembni trgovinski partnerici Italiji, pa tudi širšemu svetu. "Menim, da je bila poteza koristna in bo dala povratne učinke," je dejal.

Po njegovih besedah seveda ne gre pričakovati, da bodo podjetja kar prišla in podpisovala pogodbe. A Expo omogoča navezovanje stikov z novimi potencialnimi partnerji. "Verjamem, da bo Expo prispeval k temu, da bo naše gospodarstvo bolj izvozno uspešno na italijanskem in drugih trgih," je zagotovil minister. K uspešnosti gospodarstva pa bo prispevala tudi krepitev prepoznavnosti Slovenije kot celote.

STA


Najbolj brano