Andrei Bocelliju stoječ poklon napolnjenih Stožic

Andrea Bocelli je v soboto, sodeč po docela napolnjeni dvorani Stožice, upravičil sloves enega široko prepoznavnih tenorskih glasov. Na dvournem nastopu se je “sprehodil” skozi zapuščino svoje domovine in filmsko glasbo ter zaključil z arijo Nessun dorma iz Puccinijeve opere Turandot. Občinstvo ga je nagradilo s stoječim aplavzom.

Andrea Bocelli
Andrea Bocelli 

LJUBLJANA > Na prvem koncertu v Sloveniji so Andreo Bocellija spremljali Simfonični orkester RTV Slovenija in 70-članski zbor, združen iz pevcev komornih zborov Hugo Wolf iz Maribora in Orfej iz Ljutomera ter učencev petja mariborske glasbene in baletne šole Antona Martina Slomška. Za dirigentskim pultom je bil njegov rojak Marcello Rota.

V prvem delu je Bocelli odpel arije iz oper Rigoletto in Trubadur Giuseppeja Verdija, Cavalleria rusticana Pietra Mascagnija in Andrea Chenier Umberta Giordana. Bolj oddaljenim poslušalcem so oder približali trije video zasloni, osrednji je bil na trenutke uporabljen tudi kot neke vrste operna kulisa.

Kot gostja je njegov nastop z arijama iz Puccinijeve Tosce in Madame Butterfly “prekinila” slovenska sopranistka Sabina Cvilak, ki se mu je ob koncu prvega dela pridružila tudi v duetu, med drugim pri slavni Napitnici iz Verdijeve Traviate. Še pred tem je za intermezzo poskrbel duo klasičnih kitaristov Carisma iz Italije. Iz spoštovanja do krščanske tradicije je Bocelli odpel še dve sakralni deli: Ave Mario na glasbo Franza Schuberta in Panis Angelicus iz maše Cesarja Francka.

Filmska glasba, ki jo je toskanski pevec lani objavil na albumu Cinema, je zaznamovala drugi del nastopa, uvedel pa ga je s pesmima iz neapeljske glasbene tradicije, ki jo je leta 2008 zbral na albumu Incanto.

Drugačno koncertno atmosfero je, kot nasprotje njegovemu vokalu, tudi v tem primeru ustvaril omenjeni kitarski duo, zadnje presenečenje pa je bila na londonskem West Endu angažirana filipinska pevka in igralka Christine Aladdo z interpretacijo skladbe Over the Rainbow iz filma Čarovnik iz Oza. V duetu z mlado gostjo je Bocelli tudi sklenil uradni program, ki so ga v drugi polovici poživili še plesalci iz plesne šole Bolero.

Občinstvo, tudi italijansko in hrvaško, se mu je s stoječim aplavzom zahvalilo po treh dodatnih skladbah: prepesnitvi pesmi Now We Are Free (Nelle tue mani) iz filma Gladiator, njegovi najbolj prepoznavni Con te partiro, v kateri je “čas za slovo” sporočil skupaj s Sabino Cvilak, ter Puccinijevi ariji Nessun dorma.

Da ni le pevec, ampak tudi humanist, pa je še pred začetkom koncerta opomnil z oglasom za lastno fundacijo, s katero si prizadeva za pomoč ljudem v stiski.

STA


Najbolj brano