S hitrostjo osem vozlov naravnost v obalo

“Imeli smo veliko srečo. Če bi se razlilo 200 ton mazuta, bi imeli veliko ekološko katastrofo in bi lahko pozabili na turizem,” pravi direktor uprave za pomorstvo Jadran Klinec. Tanker za bunkeriranje Capodistria, ki je v noči na nedeljo s hitrostjo osem vozlov zapeljal v kamnito in muljasto dno pri Debelem rtiču, je zdaj privezan v prvem bazenu koprskega pristanišča in zaščiten z baražami.

Ladja je zaustavljena, ker so na njej našli še vrsto nepravilnosti.
Ladja je zaustavljena, ker so na njej našli še vrsto nepravilnosti. 

ANKARAN, KOPER > V akciji reševanja nasedlega tankerja, ki je potekalo 18 ur, je sodelovalo približno 50 ljudi različnih služb, pristojnih za reševanje, in vsi ponavljajo, da je šlo za veliko srečo; med drugim je to tanker z enojnim dnom.

Štiričlanska posadka, vsi Italijani, ne sme zapustiti ladje, saj preiskava še poteka. Kaj natanko se je zgodilo, še ni povsem jasno. Kot kaže, je tankerju odpovedal avtomatski pilot, saj je iz z radarskih slik videti, da je nenadoma obrnil proti obali. Poveljnik pa se na to ni pravočasno odzval. Temu je botrovala njegova neizkušanost, saj je bil šele trikrat na tej ladji. preizkus alkoholiziranosti je pokazal, da ni bil pod vplivom alkohola.

Ladja je zaustavljena, ker so na njej našli vrsto drugih nepravilnosti: je brez delujoče protipožarne črpalke, ima zastarele pomorske karte in ji ne deluje magnetni kompas.

“V bistvu so te manjše barke, ki tu plujejo rutinsko vsak dan, brez najnovejših pomorskih kart, bolj nevarne kot velike ladje,” pa ocenjuje preiskovalec pomorskih nesreč Janez Požar. KATJA GLEŠČIČ

Preberite še:

Tanker zaril v plitvino


Najbolj brano