Drugega voznika tovornjaka išče NPU

Štiri mesece po odkritju rekordnega tovora kokaina na počivališču Povir pri Sežani policija še išče drugega voznika tovornjaka, ki je iz Španije v Slovenijo poleg tovora južnega sadja pripeljal več kot sto kilogramov te prepovedane droge.

Drugega voznika tovornjaka, ki je v Slovenijo pripeljal več kot sto kilogramov kokaina,  iščejo preiskovalci NPU. Foto: Pu Koper
Drugega voznika tovornjaka, ki je v Slovenijo pripeljal več kot sto kilogramov kokaina, iščejo preiskovalci NPU. Foto: Pu Koper

LJUBLJANA > Policisti so na počivališču Povir novembra lani odkrili več kot 170 kilogramov kokaina. Več kot 60 kilogramov so našli v tovornjaku, ki ga je na počivališče Povir pripeljal 40-letni srbski državljan Ilija Šormaz. V kabini tovornjaka so našli dve večji torbi, v obeh pa pa zavitke s kokainom. Vodnik službenega psa je na robu počivališča opazil še drugi tovornjak istega štajerskega prevoznika, ob njem pa štiri nahrbtnike in športno torbo. V njih je bilo 107 kilogramov te prepovedane droge. Voznik tovornjaka je očitno pravočasno opazil policiste in pobegnil.

Na koprskem sodišču bodo Šormazu začeli soditi aprila, na predobravnavnem naroku je krivdo za očitano kaznivo dejanje zanikal. Iskanje drugega voznika tovornjaka pa, kot kaže, še ni obrodilo sadov.

Preiskavo je prevzel Nacionalni preiskovalni urad (NPU). Tiskovna predstavnica generalne policijske uprave Vesna Drole nam je konec tedna odgovorila, da NPU glede identifikacije drugega voznika in njegove izsleditve nadaljuje z intenzivnim zbiranjem obvestil.

“Preiskovalci sodelujejo tudi z nekaterimi tujimi policijami, podatke pa pridobivajo tudi s pomočjo mednarodnega pravosodnega sodelovanja,” je dodala Droletova. Drugih podrobnosti na policiji ne razkrivajo.

Policisti in kriminalisti so ob novembrskem poostrenem nadzoru pri Sežani odkrili več kršitev, med drugim so ugotovili, da štajerski delodajalec obeh šoferjev sploh ni vodil evidence o voznikih tovornjakov. Na vprašanja, kako to, da ne vedo, kdo je bil drugi voznik, če pa sta oba vozila za štajersko podjetje, je vodja koprskih kriminalistov Dean Jurič takrat pojasnil, da so v podjetju sklepali honorarne pogodbe s šoferji in niso vodili dokumentacije o njihovi identiteti, prav tako niso imeli pogodbe z njim. Hranili naj bi jih šoferji sami. Menda so v podjetju sodelovali predvsem s srbskimi vozniki. SP


Najbolj brano