Vinčeca naj bi po Velikem Viharniku mikala Maxi Jena

V dneh pred Barkolano, regato vseh regat, so jadralski duhovi precej vznemirjeni. Legendarni maksi regatnik Veliki Viharnik, ki ga je pred razrezom rešil ptujski podjetnik, bo v nedeljo v Trstu promoviral koprsko občino. Ker pa za krmilom ostaja Dušan Puh, ki barke noče preimenovati v Capovizijo, zdaj nosilec športnega dela tega koprskega projekta Gašper Vinčec po neuradnih informacijah kupuje kar Maxi Jeno.

Veliki Viharnik bo tudi na Barkolani jadral polepljen  z emblemi 
koprske občine. Foto: Vojko Rotar
Veliki Viharnik bo tudi na Barkolani jadral polepljen z emblemi koprske občine. Foto: Vojko Rotar

KOPER >Veliki Viharnik (VV) je že nekaj tednov privezan na pomolu ob koprski marini, prav tam, kjer je bila včasih privezana Maxi Jena. V portoroški marini so namreč Dejanu Kovačiču, ptujskemu podjetniku, ki je VV odkupil od Telekoma, za privez želeli zaračunati več kot 4000 evrov na mesec.

Tu se v zgodbo vključi Gašpar Gašpar Mišič, direktor Komunale Koper in svetovalec koprskega župana Borisa Popoviča, ki je Puhu, s katerim občasno tudi skupaj jadrata, pomagal do brezplačnega priveza v Kopru. Načrt je bil, da VV postane del županovega projekta Capovizija, zato je nosilec športnega dela tega projekta, znani koprski jadralec Gašper Vinčec, VV na glavnem jadru in trupu polepil z emblemi koprske občine. Druščina je prvič skupaj jadrala na diplomatski regati septembra v Izoli, kjer je bil Vinčec za krmilom, Puh v vlogi taktika in Mišič del posadke.

Veliko babic, kilavo dete

Kot kaže, pa je bil prvi skupni nastop v tej postavi tudi zadnji in sta se Vinčec in Puh dokončno razšla. Kaplja čez rob naj bi bila med drugim tudi Vinčeceva namera, da VV preimenuje v Capovizijo, čemur so se lastnik in posadka odločno uprli, Kovačič pa je posebej poudaril, da v vlogi krmarja VV vidi le Puha in nikogar drugega.

Vinčec zdaj trdi, da VV ni več del Capovizije in da bo že spomladi prihodnje leto predstavil svojo novo jadrnico. Vse glasnejše so govorice, da kupuje kar Maxi Jeno, ki jo Mitja Kosmina že drugo leto oddaja v najem italijanskim jadralcem. Kosmina sicer zatrjuje, da o vsem tem nima pojma, a tudi če Vinčec ne bo kupil Maxi Jene, naj bi se kmalu pojavil z novo jadrnico z imenom Capovizija. V njegovih načrtih pod to blagovno znamko je tudi nakup šolskih jadrnic, na katerih bi se urili mladi jadralci, v povezavi z Univerzo na Primorskem pa naj bi ustanovili jadralsko šolo mednarodnih razsežnosti.

Na občini so nam potrdili, da so Vinčecu dali soglasje za uporabo koprskega logotipa in da so njegovi jadralski projekti del vizije župana Popoviča in blagovne znamke, pod okriljem katere želijo doseči predvsem širšo prepoznavnost mestne občine in pritegniti tuje investitorje. Capovizija sicer zajema več področij; pod tem imenom so pred časom organizirali tudi odmevne arhitekturne delavnice.

Razburjene duhove zdaj miri Mišič, ki vztraja, da VV ostaja del promocije Kopra, tudi če bo Vinčec kupil novo jadrnico. Ne le dve, celo več jadrnic bi lahko promoviralo Koper in tudi druge istrske občine, saj se na morju premalo dogaja, trdi Mišič in obljublja, da mu bo uspelo pomiriti že pregovorno velike jadralske ege. V projektu naj bi tako združil ne le Puha in Vinčeca, pač pa tudi druge slovenske vrhunske jadralce.

Z lastnikom VV sicer še niso sklenili uradne pogodbe o sodelovanju, jo pa nameravajo, obljublja Mišič. Za zdaj velja le neuradni dogovor, da VV v zameno za privez promovira koprsko občino. Tako bo tudi na nedeljski Barkolani, kjer bo v Puhovi posadki tudi Mišič, medtem ko bo Vinčec jadral na Maxi Jeni.

Kdo bo vse to plačal?

“V nadaljevanju bo vse odvisno od Dejana Kovačiča, ki je jadrnico sicer kupil z neko drugo vizijo, se pa zdaj vse bolj navdušuje nad našo. Dokler je pri projektu Dušan Puh, je tudi lastnik pripravljen sodelovati,” pravi Mišič.

Zataknilo bi se lahko pri denarju, saj koprska občina VV daje na razpolago le infrastrukturo, za prepotrebno obnovo 24 let stare jadrnice pa bo že to zimo potreben svež denar, ki ga bodo morali zagotoviti sponzorji. Ti pa bodo na jadru verjetno želeli imeti svoje logotipe. Samo komplet novih jader stane 35.000 evrov, nam je zaupal Puh, ki koprski vložek v obliki priveza ocenjuje na približno 7000 evrov letno v primerjavi s cenami v Izoli, kjer bi prav tako lahko privezal barko. Ponudba v Marini Portorož pa ostaja zanj cenovno povsem nesprejemljiva.

ALJA TASI


Najbolj brano