V Portorožu o športni industriji

V Portorožu se bo danes začela dvodnevna konferenca o trženju in sponzorstvih v športu, Sporto 2014. Tako v četrtek kot petek se bo na konferenci Sporto z namenom strokovnega usposabljanja, prenašanja znanj in dobrih praks ter uveljavljanja standardov v športno-marketinški industriji v Sloveniji zvrstilo veliko število domačih in tujih gostov.

V petek bo v Portorožu tudi Boštjan Nachbar, ki bo spregovoril o vlogi športnika kot ambasadorja Foto: Rok Maver
V petek bo v Portorožu tudi Boštjan Nachbar, ki bo spregovoril o vlogi športnika kot ambasadorja Foto: Rok Maver

PORTOROŽ > Prvi dan se bo začel z vpogledom in nauki leta iz širše regije, ki jih je prineslo leto zimskih olimpijskih iger v Sočiju in nogometnega svetovnega prvenstva v Braziliji. Predavanjem bo sledila diskusija z naslovom Velika športna tekmovanja - velike priložnosti za športne zveze in sponzorje?

V slovenski Istri se bo danes začela 16. Poslovna konferenca Portorož, ki bo potekala pod naslovom Zagon za nov začetek. Konferenca vsako leto združi več kot 400 gospodarstvenikov in strokovnjakov, njen glavni namen pa je izobraževanje poslovnežev ter izmenjava mnenj, izkušenj in pogledov. Na konferenci bodo spregovorili številni tuji gostje, med njimi podpredsednik finske Nokie Martin Sandelin, namestnik generalnega direktorja za mednarodne in evropske odnose pri Evropski centralni banki Gilles Noblet, namestnik vodje mednarodnega bančništva in finančnih storitev v Societe Generale Gianluca Soma ter direktor družbe Montagu Martin McCourt.Prisotni pa bodo tudi številni predstavniki slovenske akademske sfere, kot sta Mojmir Mrak in Veljko Bole, ter vodilni v večjih slovenskih podjetjih, med drugim Franjo Bobinac, Stojan Petrič, Anton Černik, Tadej Gosak in Gerald Martens.

Ob 12.15 bo na sporedu osrednje predavanje Sporto konference z naslovom Preteklost, sedanjost in prihodnost marketinga v športu. V Portorožu bo predaval Patrick Nally, eden od najvplivnejših akterjev v zgodovini športne industrije, ki velja za nekakšnega botra sodobnega trženja v športu.

Popoldne bo namenjeno vpogledu v raziskave, tako imenovanem hospitalityju, ustvarjanju vrednosti s sponzorstvi ter končalo z diskusijo na temo sponzorskih strategij in izzivov za znamke.

Zvečer bodo tradicionalno podelili nagrade Sporto, ki jih od leta 2012 za najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu podeljuje Društvo za marketing Slovenije. Letos so se lahko na tekmovanje za nagrado Sporto prijavili vsi sponzorski in športno-marketinški projekti, ki so jih podjetja, agencije ali športni subjekti izvajali v Srbiji, na Hrvaškem, Bosni in Hercegovini, Črni gori, Makedoniji in seveda Sloveniji. Projekt posamezne države, ki se bo po merilih mednarodne žirije v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo uvrstil najvišje, se bo avtomatično uvrstil tudi v tekmovanje za nagrado Evropskega sponzorskega združenja v kategoriji Best of Europe.

Petek bo odprl košarkar Boštjan Nachbar in spregovoril o vlogi športnika kot ambasadorja. Konferenca se bo nadaljevala z digitalnimi mediji in pred kosilom sklenila z diskusijo digitalnih strategij. Popoldan bo namenjen tako imenovanem merchandisingu in licenčnim sodelovanjem.

Tudi letos bodo organizatorji konference športnikom in športnim klubom podelili nagrade blagovna znamka leta. V ocenjevanju so organizatorji upoštevali prepoznavnost, poznavanje in spremljanje rezultatov, vrhunskost (globalni doseg), zadovoljstvo z rezultati, uspešnost, všečnost in simpatičnost posameznika ali ekipe, glasništvo (vključenost v neformalnih pogovorih) ter - element se ocenjuje le pri klubih - navijaštvo oz. pripadništvo.

Nagrado podeljujejo od leta 2006, lani so nagrado blagovna znamka leta v Sloveniji prejeli košarkar Goran Dragić, alpska smučarka Tina Maze ter NK Maribor, vsi trije pa so tudi med letošnjimi finalisti.

Ob robu konference Sporto tudi letos poteka dražba v dobrodelne namene. Organizatorji v sodelovanju s partnerjema adidasom in Večernjim listom zbirajo sredstva za hrvaški nogometni klub NK Rašk iz kraja Rajevo Selo, ki so ga katastrofalno prizadele pomladanske poplave, ki so združile celotno regijo. Predmet dobrodelne dražbe je mamljiv tudi za slovenske ljubitelje športa: gre namreč za podpisan nogometni čevelj hrvaškega virtuoza in člana Barcelone Ivana Rakitića, ki je sam izbral prejemnika donacije. Trenutna cena je 2000 evrov.

STA


Najbolj brano