Trobla na Kickstarterju za več kot petkrat presegla zastavljeni cilj

Prenosni leseni zvočnik Trobla, produkt oblikovalskega tria Tok Tok, je svoj začrtani cilj na Kickstarterju dosegel že v prvih dveh dneh kampanje, ko so mu podporniki namenili 10.700 dolarjev. Končni izkupiček kampanje pa je prvotni cilj presegel za več kot petkrat. V ekipi so za Troblo namreč zbrali skoraj 60.000 dolarjev oziroma dobrih 50.000 evrov.

Prenosni leseni zvočnik Trobla, produkt oblikovalskega tria 
Tok Tok, je na Kickstarterju za več kot petkrat presegla 
zastavljeni cilj. Foto: Arhiv Tok Tok/Dean Grgurica
Prenosni leseni zvočnik Trobla, produkt oblikovalskega tria Tok Tok, je na Kickstarterju za več kot petkrat presegla zastavljeni cilj. Foto: Arhiv Tok Tok/Dean Grgurica

LJUBLJANA > “Tako dobrega odziva na troblo nismo pričakovali in smo nad njim zato toliko bolj veseli. Je pa to tudi velika odgovornost, zato že nekaj dni pospešeno delamo na tem, da bo proizvodnja stekla čim hitreje in brez zapletov,” je ob koncu kampanje na vodilnem spletnem portalu za množično financiranje Kickstarter povedal Matej Rodela iz tria Tok tok.

Ekipa je preko Kickstarterja prejela 900 naročil za zvočnike Trobla ter 24 naročil za prav tako lesen izdelek Pručka, ki je še eden v vrsti izdelkov tria Tok Tok. Z izdelavo zvočnikov bodo intenzivno pričeli v roku dveh tednov, ko bodo prejeli zbrani denar. “Čim prej želimo narediti vse troble, da bomo morda imeli konec poletja kakšen prost dan za oddih. Sicer pa bomo izdelovali tudi troble za redno prodajo in distribucijo. Dobili smo ponudbe od Hong Konga do Skandinavije, ki pa jih moramo še preveriti,” je pojasnil Rodela.

Eden izmed največjih izzivov po koncu kampanje bo prehod v podjetniške vode ter spoznavanje vseh zank v tem svetu, pravijo v ekipi. Ugotavljajo, da je danes veliko teže postati opazen, saj Kickstarer po svetu ni več novost, idej pa je vse več. “Tvoj izdelek mora res izstopati, da o njem pišejo. Poleg tega se na platforme za množično financiranje odpravljajo tudi večja podjetja, ki imajo veliko več znanja o marketingu, ali pa za to koga najamejo ter imajo veliko večji budget za vodenje kampanje,” opaža Rodela.

V prihodnje si v ekipi želijo zagnati podjetje, ki bi se ukvarjalo z oblikovanjem in izdelovanjem lesenega pohištva. “Idej je ogromno in najverjetneje bomo v prihodnosti spet krenili na Kickstarter s čim novim, saj je to odličen kanal za prodajo in razvoj znamke. A za zdaj o tem resno še ne razmišljamo,” je o načrtih ekipe po končani kampanji povedal Rodela.

STA


Najbolj brano