Skale iz Črnega Kala na izolski valobran

Prejšnji teden so se vendarle začela gradbena dela na nedokončanem izolskem valobranu 3 ob ribiškem pomolu. V Marinvestu pravijo, da so se v podjetju Adriaing zavezali, da bodo valobran dokončali do sredine junija prihodnje leto in za to porabili 560.000 evrov.

Skale stresejo  na delovno ploščad, od tam pa jih zložijo na  valobran    Foto: Mirjana Cerin
Skale stresejo na delovno ploščad, od tam pa jih zložijo na valobran  Foto: Mirjana Cerin

IZOLA > Marinvest je v valobran že vložil 750.000 evrov. Občina pa zahteva, da mora biti nared pred 13. septembrom 2015. Sicer bo prekinila 40-letno koncesijsko razmerje, ki ga je z Marinvestom sklenila aprila letos za 240.000 evrov letno.

Približno 120-metrski valobran morajo podaljšati za 160 metrov. Marinvestov direktor Enrico Galassi pojasnjuje, da morajo pripeljati še približno 8000 kubičnih metrov skal. Kot navaja Jože Andrejašič iz Adriainga, jih dobivajo v črnokalskem kamnolomu. Tam jih naložijo na tovornjake in prek izolske obvoznice pripeljejo do marine. Na dan pripeljejo za 15 tovornjakov materiala, delovno ploščad napolnijo v treh dneh, tako da k valobranu pripluje naložena s približno 400 kubičnimi metri skal. Na valobran jih zlagajo z dvema bagroma. Na gradbišču imajo tri gradbene delavce in prav toliko potapljačev.

Burja, ki piha te dni, jih ne moti. Motili jih ne bi niti morebitni večji nalivi. Andrejašič pravi, da so odvisni le od plimovanja morja. Ob visokih plimah, kakršne so bile prejšnji teden, namreč ne morejo delati.

MC


Najbolj brano