Revolucije ne bo, bodo pa postopne spremembe

Ko se pošalimo, da bomo s kočljivejšimi vprašanji počakali sto dni, zatrdi, da ne potrebuje prizanesljivosti - v akcijo bo šel takoj! Tridesetletni Matej Sukič, univerzitetni diplomirani ekonomist in dosedanji televizijski novinar ter voditelj na TV Koper, je od danes odgovorni urednik slovenskega programa koprske televizije. Sukič, ki mesto prevzema z veliko podporo kolektiva - zanj je glasovalo kar 22 od 27 sodelavcev -, je prepričan, da so zaposleni njihov največji potencial.

Matej Sukič Foto: Blaž Svetina
Matej Sukič Foto: Blaž Svetina

> Ste mladi in menda nimate vodstvenih izkušenj. A obenem ste že več let na TV Koper in gotovo je nemalo izzivov, ki so vas spodbudili h kandidaturi. Kateri so glavni?

“Veliko jih je. V prvi vrsti enostavno verjamem v TV Koper in njene ljudi. Smo najboljša regionalna televizija v Sloveniji, čas je, da postanemo še najprodornejši regionalni medij v našem prostoru. Zgraditi želimo blagovno znamko, ki bo sinonim za kakovostno in verodostojno poročanje ter odlične, privlačne in sodobne oddaje.”

> Kakšno je današnje poslanstvo regionalnega RTV centra in vloga regionalnih vsebin?

“Naše poslanstvo je ustvarjanje regionalnega programa, vsebin za Slovence, živeče v Italiji, in oddaj nacionalnega pomena, torej takih, ki bodo zanimive za celotno slovensko televizijsko občinstvo. Seveda pa imamo tudi dopisniško vlogo. Regionalne vsebine so zelo pomembne, so dodana vrednost Televizije Slovenija. Nenazadnje RTV ni samo Ljubljana.”

> Kaj je največji potencial koprske televizije, kateri so kakovostni presežki?

“Zaposleni so največji potencial. Na vseh področjih dela imamo sposobne ljudi, z veliko znanja, starejši temu dodajajo neprecenljive in bogate izkušnje, mladi pa zagnanost in moderne pristope. Imamo tudi potrebne tehnične in produkcijske zmogljivosti. Naša naloga je, da vse to povežemo in ustvarimo odličen program. Da to znamo, dokazujemo sproti, manjka nam le nekaj konstantnosti.

> Kje nameravate uvesti spremembe?

“Najprej bomo poiskali notranje rezerve in optimizirali delovni proces. Revolucije ne bo, spremembe bomo uvajali postopoma. Gledalci pa bodo najprej opazili novo podobo Primorske kronike, ki je že v pripravi. V tem letu bomo prenovili in osvežili še oddajo Med valovi in, če nam bodo sredstva omogočala, tudi koprski del Dobrega jutra. Želim si tesnejšega sodelovanja s pomembnimi primorskimi in zamejskimi institucijami in podjetji, kar pa ne pomeni, da jim bomo ob nepravilnostih pogledali skozi prste.”

> Kakšen je vaš pogled na gledanost kot velikokrat najpomembnejši kriterij pri odločitvah o programskih vsebinah? Kako pomembna naj bo za javno televizijo?

“Gledanost je zelo pomembna. Ljudje, ki plačujejo RTV naročnino, od nas pričakujejo predvsem kakovosten in verodostojen program ter vsebine, ki jih ostali mediji ne ponujajo. Prav tako moramo slediti njihovim potrebam, željam in ustvariti oddaje, po katerih obstaja tržno povpraševanje.”

> Pred leti je bil najodmevnejši izvozni artikel koprske televizije TV Poper. Lani so se po dolgem času pojavile govorice o njegovi ponovni oživitvi. Se lahko nadejamo povratka satire?

“Satira je zvrst, ki jo pogrešamo v slovenski televizijski krajini. Kakšne so možnosti, da se odpisani oziroma Poprovci vrnejo, ne vem. Najprej se moramo z ustvarjalci usesti skupaj in najti skupni jezik. Definitivno pa je satira nekaj, po čemer je bila TV Koper poznana, in to je treba upoštevati.”

MAJA PERTIČ GOMBAČ


Najbolj brano