Revizija kvari Darsove načrte

Državna revizijska komisija se spet ukvarja s predorom Markovec. Zahtevek za revizijo je vložila družba Kolektor Koling iz Idrije, ki se ne strinja, da jih je Dars izločil iz igre za dokončanje del na trasi hitra ceste Koper-Izola. Bo moral Dars prelomiti dano obljubo, da bo predor končan do konca leta?

Zapletom navkljub na gradbišču predora Markovec te dni  mrgoli delavcev, ki opravljajo različna dela v okolici in v predoru Foto: Nataša Hlaj
Zapletom navkljub na gradbišču predora Markovec te dni mrgoli delavcev, ki opravljajo različna dela v okolici in v predoru Foto: Nataša Hlaj

KOPER > Del 3,1 kilometra dolge cestne trase zunaj predora je namreč ključen za sprostitev prometa pod Markovcem.

Tudi najcenejši gradbinec je izločen

Na javno naročilo za dokončanje del na tej trasi se je konec aprila odzvalo sedem interesentov. Dars je ocenil, da Kolektorjeva ponudba, ki jo je oddal v sodelovanju s podjetjem Kostmann, nepravilna. Kolektor Koling je nato zahteval revizijo, Dars pa je zahtevek zavrnil kot neutemeljen, zato se podjetje za svoj prav zdaj bori na višji ravni, pod okriljem državne revizijske komisije. Tam naj bi odločitev sprejeli še ta mesec. Sicer pa v družbi za avtoceste sploh še niso izbrali izvajalca za dokončanje prej omenjenih posegov. Po naših informacijah sta bili nepopolni tudi dokumentaciji podjetij GP Krk iz Hrvaške (veljal je za favorita, ker je bil najcenejši) in Ginex International iz Nove Gorice. Ko bo znana odločitev državne revizijske komisije, bodo v Darsu nadaljevali pogajanja s preostalimi gradbinci, ki so izpolnjevali pogoje. Gre za štiri podjetja: CPK Koper, CPG Nova Gorica, CGP Novo mesto in Gorenjsko gradbeno družbo Kranj.

Zapletom navkljub na gradbišču predora Markovec te dni mrgoli delavcev. Urejanje okolice predora je v domeni Grafista, medtem ko se v obeh ceveh predora zadržujejo delavci konzorcija Iskra sistemi-Riko-IMP-Javna razsvetljava-Traffic Design. Ti vgrajuje elektro in strojno opremo in naj bi dela zaključili konec oktobra.

Pred predorom so zdaj v zaključni fazi dela, povezana z vgrajevanjem strojne in elektroopreme (podzemne inštalacije, jaški ...). Pred dnevi so asfaltirali del dostopa do energetskega objekta pred predorom v Kopru.

Upajo na hitro odločitev revizijske komisije

Na Darsu zagotavljajo, da si prizadevajo, da bodo promet po hitri cesti Koper-Izola in skozi predor Markovec spustili do konca leta. Pojasnjujejo namreč, da so izvajalci soglašali s pogojem, da bi manjkajoče tri kilometre ceste na izolski strani ceste in dobrih sto metrov ceste na koprski strani predora lahko zgradili v 90 dneh od uvedbe v delo.

“Nadaljnji potek dogodkov je zaradi vloženega revizijskega zahtevka enega od ponudnikov težko predvideti. Pričakujemo čim prejšnjo odločitev državne revizijske komisije, da bi lahko čim prej v septembru lahko nadaljevali s postopkom izbire izvajalca,” še pravijo v Darsu. NATAŠA HLAJ


Najbolj brano