Prva se bo na Expu 2015 predstavila obalno-kraška regija

Expo 2015 v Milanu bo velika priložnost ne samo za promocijo Slovenije, pač pa tudi posameznih regij. Prva se bo med 1. in 15. majem predstavila obalno-kraška regija, ki je zaradi bližine in stikov z Italijo še posebej zanimiva. Veliko priložnost v milanskem dogodku vidijo tudi lokalni turistični delavci.

Expo 2015 v Milanu bo velika priložnost  za promocijo Slovenije in posameznih regij. Prva se bo med 1. in 15. majem  predstavila obalno-kraška regija.
Expo 2015 v Milanu bo velika priložnost za promocijo Slovenije in posameznih regij. Prva se bo med 1. in 15. majem predstavila obalno-kraška regija. 

KOPER > Na Expu se bo med majem in oktobrom na temo hrane predstavilo 144 držav, svetovne razstave pa naj bi se udeležilo 20 milijonov obiskovalcev. Tokratna razstava je za našo državo še posebej zanimiva, saj se expo še nikoli ni odvijal tako blizu Slovenije, je na današnji predstavitvi nastopa Slovenije na Expu Milano 2015 lokalnim poslovnim in turističnim ponudnikom v Kopru poudarila generalna komisarka za Expo Milano 2015 Jerneja Lampret.

Obalno-kraška regija bo deležna prime timea

Vsaki slovenski regiji bodo v slovenskem paviljonu še posebej namenili 14-dnevno predstavitev, prvi termin med 1. in 15. majem pa bo namenjen obalno-kraški regiji. Vodja sektorja za tuje neposredne investicije in internacionalizacijo pri Agenciji Spirit Matej Skočir je dejal, da ima prav to območje največ neposrednih stikov z gostiteljico expa Italijo, ki je hkrati druga največja zunanjetrgovinska partnerica naše države.

Vodja predstavništva Spirita v Milanu Gorazd Skrt je prepričan, da gre za priložnost, ki je ne smemo izpustiti iz rok. Obalno-kraška regija bo namreč deležna t.i. prime timea, ki je poleg dolgih vrst obiskovalcev tudi medijsko najbolj udaren termin z največ novicami, posvečenimi expu.

Regija je prva na vrsti za predstavitev, ker je hitro dosegljiva, pa tudi zaradi njenih produktov. Če bosta Slovenija ter obalno-kraška regija prepričljivi, inovativni in drzni pri svoji predstavitvi, bosta imeli tudi vse priložnosti, da k nam zvabita obiskovalce expa, je prepričan Skrt.

Predstavili bi pobudo Kilometer nič

V sodelovanju na expu vidijo priložnost tudi v Istri. Po besedah prvega moža Turističnega združenja Izola Deana Kocjančiča jim je pisana na kožo tudi tema svetovne razstave, hrana. Tako bi v Milanu lahko predstavili svojo pobudo Kilometer nič, ki je povezana s hrano lokalnih pridelovalcev, dodaten razlog za sodelovanje pa Kocjančič vidi tudi v terminu predstavitve regije.

Da expo nudi veliko priložnost za promocijo, se strinja tudi predstojnica Turistične organizacije Koper Tamara Kozlovič, ki uspeh vidi v skupnem nastopu regije. Prav zato si želi, da bi se vključili tudi posamezni predstavniki turističnega gospodarstva in gastronomski ponudniki. Kot je priznala, bo treba oceniti, kaj takšna predstavitev pomeni iz finančnega vidika, čeprav verjame, da bodo na koncu našli “win win” rešitev.

STA


Najbolj brano