Popusti in darila v centru mesta

Ob dnevu žena tudi v mestnem središču Kopra letos pripravljajo akcijo Razvajaj se v mestu. Mestno središče bo ta vikend v znamenju različnih dogodkov, popustov in daril. V akciji bo sodelovalo več kot 30 trgovin in lokalov v centru mesta, je povedal Miran Košpenda iz Zavoda Koper otok, v katerem so združeni podjetniki in obrtniki mesta Koper.

Ob dnevu žena tudi v mestnem središču Kopra  letos pripravljajo akcijo  Razvajaj se v mestu. Foto: Zdravko Primožič/Fpa
Ob dnevu žena tudi v mestnem središču Kopra letos pripravljajo akcijo Razvajaj se v mestu. Foto: Zdravko Primožič/Fpa

LJUBLJANA, KOPER > Podjetniško-trgovska zbornica je sicer projekt skupnega mestnega marketinga (TCM) začela uvajati v letu 2011, je na današnji novinarski konferenci v Ljubljani spomnila direktorica zbornice Vida Kožar. Projektu se je pridružilo več občin.

Na letošnjo akcijo Razvajaj se v mestu se je odzvalo več kot 200 trgovcev, obrtnikov in podjetnikov v središčih Ljubljane, Kranja, Celja, Kopra, Velenja, Jesenic in Naklega - Krško v akciji ne bo sodelovalo - ter za ta vikend pripravilo posebne ponudbe, popuste in darila.

“Želimo si, da na eni strani privabimo ženske v mesto in da jim na ta način poklonimo, da se z različnimi akcijami razvajajo v mestu,” je dejala Kožarjeva. Ob tem je dodala, da bosta tej akciji letos sledili še dve, in sicer ena poleti in druga v času božično-novoletnih praznikov.

Projekt TCM je nastal po vzoru avstrijskih mest. Po štirih letih vodja zbornice Kožarjeva ugotavlja, da so v mestna središča le privabili ljudi in prinesli nek utrip.

Več kot 30 ponudnikov bo sodelovalo tudi v Kranju, kjer po pojasnilih Nade Bogataj Kržan s tamkajšnje občine pripravljajo tudi dva koncerta: v soboto bo nastopila skupina Muff, v nedeljo pa Zoran Predin. “Veseli me, da naša stara mestna jedra počasi oživljajo,” je še poudarila.

Ravno tako bo pestro v Velenju, kjer so uspeli potrojiti število ponudnikov, z lanskih približno deset na letošnjih 31. Kot je ocenila Karla Sitar z občine, si obrtniki in podjetniki želijo več povezovanja.

S tem se je strinjala tudi Tadeja Falnoga s celjske občine in poudarila pomen povezovanja občin v tovrstnih akcijah: “Bistveno je, da se povezujemo. Le na tak način lahko zopet, še dodatno ali pa spet privabimo ljudi v mesto.”

Trdnejšega sodelovanja si želi tudi Vera Djurić Drozdek z jeseniške občine. Le s povezovanjem med občinami bomo lahko namreč po njenih besedah dvignili tudi prepoznavnost Slovenije.

STA


Najbolj brano