Pod Belvederjem iščejo najemnika

Občina Izola oddaja zemljišče pod Belvederjem, namenjeno gostinski dejavnosti in dopolnitvi plažno-rekreacijske ponudbe. Dosedanjemu najemniku Deanu Dobravcu je najemna pogodba potekla, namerava pa se prijaviti tudi na nov razpis.

 Enostavni objekt pod Belvederjem je postavil dosedanji najemnik. Če bo  občina prostor oddala drugemu najemniku, bo ta moral montažni objekt  odkupiti ali postaviti svojega.  Foto: Helena Race
Enostavni objekt pod Belvederjem je postavil dosedanji najemnik. Če bo občina prostor oddala drugemu najemniku, bo ta moral montažni objekt odkupiti ali postaviti svojega.  Foto: Helena Race

IZOLA > Zdajšnjo podobo prostoru pod Belvederjem je dal Portorožan Dean Dobravc, ki ga je občina izbrala za najemnika na javnem razpisu junija 2012. Postavil je enostavni objekt, ga poimenoval Plac in skrbel za okolico ter kopališče. Najemna pogodba se je konec oktobra iztekla, ker v njej ni bilo predvideno podaljšanje, zdaj občina spet išče najemnika. Tako kot pred dobrima dvema letoma pričakuje najmanj 9900 evrov letne najemnine. Tokrat pa 300 kvadratnih metrov veliko območje oddaja za pet let, in to za celo leto, ne le za čas poletne sezone. Poleg ponudbe hrane in pijače bo moral najemnik postaviti tudi kabine za preoblačenje, vzdrževati sanitarije (te so v zabojniku, ki je v lasti občine), zagotoviti dostop do interneta in poskrbeti za razdeljevanje promocijskega materiala. Na lastne stroške bo moral postaviti (ali odkupiti) montažni objekt; zgraditi ga namreč ni mogoče, ker je območje del Krajinskega parka Strunjan.

Enostavni objekt, ki trenutno stoji pod Belvederjem, je v lasti dosedanjega najemnika Dobravca, ki se namerava spet prijaviti na razpis. “Zapuščen prostor smo uredili, pa vendar je ostal prijeten in neizumetničen. Lokacija je izredno specifična in zelo odvisna od vremena, ki narekuje tudi pogoje poslovanja,” pravi Dobravc. Kljub temu, da mu je prav vreme odneslo dobršen del minule sezone, meni, da mu je pod Belvederjem uspelo ustvariti blagovno znamko Plac. Prav takšne lokalne znamke se mu zdijo velika priložnost za promocijo kraja, ki pa se je premalo zavedamo.

HR, MC


Najbolj brano