Obvestilo redarstva je bilo oglas

Zoper oglasne letake, zataknjene za brisalci avtomobilov na parkiriščih trgovskih središč, občinsko redarstvo ne more ukrepati, pojasnjujejo v koprskem inšpektoratu. Negodovanje nekaterih lastnikov avtomobilov so sprožili letaki, na prvi pogled enaki obvestilom redarstva, ki so jih za brisalce pred dnevi zataknili na parkirišču koprskega Planeta Tuš.

Nekateri so se razveselili, ker obvestilo redarstva ni pomenilo kazni, pač pa oglas. Druge menijo, da je to zavajanje.
Nekateri so se razveselili, ker obvestilo redarstva ni pomenilo kazni, pač pa oglas. Druge menijo, da je to zavajanje.  

KOPER > Vabilo k ogledu filma, ki so vozniki nedavno našli zataknjeno za avtomobilskimi brisalci na parkirišču enega od koprskih trgovskih centrov, je nekatere nasmejalo, druge razburilo. Oblikovano je bilo kot obvestilo redarstva.

Oglaševanje na zasebnih parkiriščih je v domeni njihovih lastnikov, pravila oglaševanje na javnih površinah pa določajo občinski odloki. Medtem ko v marsikateri občini prepovedujejo oglaševanje za brisalci avtomobilov, je v Mestni občini Koper to dovoljeno. A oglaševalec mora upoštevati pravila. “Fizična ali pravna oseba, ki želi oglaševati na javni površini tako, da pušča obvestila na vetrobranskih steklih vozil, mora to priglasiti na predpisanem obrazcu, navesti število letakov in dan oglaševanja ter upoštevati dvojezičnost območja. Na podlagi tega občinski inšpektorat izda odločbo oziroma dovoljenje in obračuna takso,” pojasnjujejo v koprski občinski upravi.

“Na takšna obvestila občinsko redarstvo, ki opravlja nadzor na javnih površinah, ni naletelo. Delili so jih na vozila v garažni hiši Planeta Tuš, kjer pa občinsko redarstvo ne izvaja nadzora, saj gre za zasebno funkcionalno zemljišče,” pojasnjujejo v koprski službi za odnose z javnostmi.

O takšni reklami, ki si jo je omislilo podjetje za distribucijo filmov Cineplexx, Miro Kline, strokovnjak za trženje, pravi, da je “kvazi kreativna” in da si je podjetje sposodilo oziroma ukradlo identiteto, katere lastnik je mestno redarstvo oziroma občina. Cineplexx občine ni zaprosil za dovoljenje za uporabo podobe obvestil redarstva, “saj je že na prvi pogled jasno razvidno, da obvestilo redarstva ni pravo,” pravi Jerneja Jakopič iz marketinga Cineplexx kinematografov. “Naš namen je bil razvedriti ljudi na duhovit način in v kolikor smo kogarkoli spravili v slabo voljo, se iskreno opravičujemo.”

Oglaševalsko akcijo je pripravil marketing podjetja v sodelovanju z distributerjem filma in z dovoljenjem lastnika parkirišča.

AP, HR


Najbolj brano